اخبار بازی

سونی از فروش PS3 راضی است و نیازی به کاهش قیمت ندارد

در حالی که بسیاری از کارشناسان دنیای بازی و گیمرها بر این عقیده هستند که نسل حال حاظر سونی و مایکروسافت رو به پایان است، اما به نظر میرسد گیمرهای دنیا هنوز از PS3 استقبال خوبی می کنند و فروش این کنسول به حدی رضایت بخش است که سونی در نمایشگاه E3 قسمت این کنسول را کاهش نداد در حالی که تمامی گیمرها معتقد بودند که با توجه به نزدیک شدن به اتمام این نسل، سونی کمی قیمت کنسول را پایین خواهد آورد.

اگر کمی به گذشته برگردیم و صحبت های منتقدان گیم از جمله Michael Pachter را مرور کنیم به این نتیجه می رسیم که بسیاری از آنها ادعا کرده اند که فروش کنسول ها در پایان نسل با مشکل مواجه خواهد شد و سازندگان هر دو شرکت مجبور هستند که قیکن کنسول را کمی پایین بیاورند اما در حال حاظر هنوز چنین چیزی اتفاق نیافتاده و به نظر می رسد پیش بینی منتقدان این بار اشتباه از آب درامده است.

در همین راستا جناب آقای یوشیدا (یکی از مدیران شرکت سونی) صحبت هایی کردند: "بهترین سال برای PS3 سال قبل بود و سونی بهترین فروش را از این کنسول بدست آورد. در حال حاظر با داشتن عنوان های جدید و فروش خوب، هیچ احتیاجی به کاهش قیمت برای کنسول نیست و فعلآ در هیچ زمانی قیمت کنسول را کاهش نخواهیم داد. در نمایشگاه امسال چندین عنوان مطرح را برای اولین بار نمایش دادیم که می توان به The Last Of Us و همچنین Beyond اشاره کرد. همانطور که می بینید این عناوین بسیار قدرتمند هستند و ما حتی مطمئن هستیم که با عرضه ی این عنوان ها، فروش PS3 بیشتر نیز خواهد شد. ما به این عنوان ها بسیار امیدوار هستیم و تنها سوالی که برای ما پیش می آید این است که آیا با وجود عرضه ی این عنوان ها، طرفداران مجبور به خرید کنسول می شوند یا خیر ؟!"

در حال حاظر صحبت هایی پیرامون نسل بعدی سونی و مایکروسافت مطرح است اما سونی اعلام کرد که این صحبت ها موجب کاهش قیمت این نسل نخواهد شد و ما در حال حاظر به عنوان های خود فکر می کنیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا