اخبار بازی

سم ریمی: تولید فیلم The Last Of Us با وقفه همراه شده است

خبرهای مهمی پیرامون بازی محبوب The Last Of Us در این چند وقت اخیر منتشر نشده است، در حالی که طرفداران آن انتظار دارند تا بالاخره از نسخه‌ی بعدی یا فرعی این بازی رونمایی شود، انتظار برای ساخت فیلم سینمایی آن نیز به قوت خود باقی‌ست اما خبرهای خوشایندی پیرامون آن نشر نیافته است.

سم ریمی [Sam Raimi]، که به عنوان تهیه‌ کننده‌ی فیلم سینمایی The Last Of Us شناخته می‌شود، اخیراً در جریان گفتگویی که با وب‌سایت IGN داشته اطلاعاتی پیرامون فرآیند ساخت این فیلم به اشتراک گذاشته است. ریمی بیان کرده که اختلاف نظر میان عوامل تولید این فیلم دلیل اصلی تاخیر آن و فراهم نشدن شرایط ساخت آن محسوب می‌شود. وی در این رابطه اظهار کرده:" آن‌ها [سونی] برنامه‌های خود را برای این [فیلم] دارند، نیل [دراکمن] نیز برنامه‌های خود را برای آن دارد؛ من نمی‌خواهم نظری سیاسی دهم، اما برنامه‌های نیل با برنامه‌های سونی تطابق ندارد. و از آنجایی که شرکت من حق این کار را ندارد، من واقعاً نمی‌توانم به آن‌ها کمک کنم."

و در ادامه بیان داشت:" اگر آن‌ها تصمیم بگیرند که رو به جلو حرکت کنند من دوست دارم بار دیگر به آن‌ها کمک کنم. در حال حاضر آن‌ها [بیکار] نشسته‌اند. آن‌ها نمی‌خواهند رو به جلو حرکت کنند و من در جایگاهی نیستم که دلیل آن را بپرسم، و نیل، من فکر می‌کنم که وی اختلافاتی جزئی با سونی مبنی بر چگونگی پیش‌برد کارها دارد که باعث ایجاد وقفه در تولید این فیلم شده است."

بازی فوق‌العاده‌ زیبای The Last of Us سال 2013 میلادی به صورت انحصاری برای کنسول Playstation 3 منتشر شد و پس از نیز نسخه‌ی بازسازی شده‌ی آن تحت عنوان The Last of Us Remastered در سال 2014 میلادی برای کنسول Playstation 4 عرضه شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا