اخبار بازی

سری Need for Speed از این پس فقط به Ghost Games تعلق دارد

استدیو Criterion Games سری Need for Speed را در طی یکسال و برای همیشه به استدیو بازی ساز سوئدی یعنی Ghost Games واگذار کرد.
رئیس Ghost Games آقای Marcus Nilsson در VideoGamer گفته اند که این استدیو از این پس صاحب Need for Speed می باشد و دیگر خبری از ساخت این عنوان به دست Criterion Games نخواهد بود.
آقای Nilsson گفته اند: "این سری نمی تواند دائما بین سیاه و سفید، Black Box و Criterion دست به دست شود و به همین خاطر ما به عنوان برندی که Ghost دیگر صاحب آن است نگاه می کنیم. ما این بازی را با Frostbite 3 خواهیم ساخت و مردم شاهد موارد یکسانی خواهند بود که در گذشته تجربه کرده اند. مبنای ساخت یک برند همین است که مردم بدانند منتظر چه چیزی باشند.زمانی که شما از تجربه Shift به The Run و از آن به Hot Pursuit میروید دیگر ارزش خود را از دست می دهد. ما هم اکنون با ساخت این برند ارزش را بالا میبریم. ما بایستی مطمئن شویم که مردم منتظر چه چیزی هستند و در این میان Rivals اولین قدم است. Need For Speed کنار گذاشته نمی شود، مگر نه؟ این آخرین قدم نیست. چیزهایی که در Rivals خواهید دید ادامه دارد."

Need For Speed Rivals در ماه نوامبر برای PC, PlayStation 3 و Xbox 360 عرضه خواهد شد. تاریخ انتشار این بازی برای کنسول های PS4 و Xbox One نامشخص است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا