اخبار بازی

سری Batman Arkham تا زمانی ادامه میابد که داستانی برای گفتن باشد

با مطالعه پیش نمایش های بازی Batman Arkham City متوجه می شویم که این سری نوپا بازخوردهای بسیار مثبتی در رسانه ها داشته است.

اما به نظر می آید استدیوی Rocksteady بیشتر ضدقهرمان های بتمن را در دنباله ی جدید بازی، وارد کرده است.

پس از پیش نمایش هفته ی گذشته ی CVG، خبرنگار سایت به سراغ Dax Ginn مدیر بازایابی Rocksteady، رفته و از وی در مورد آینده ی این سری می پرسد.

Dax Ginn در پاسخ می گوید:

"مرد، خیلی سوال سختی ـه. می تونم بگم تا وقتی ما از ساختش لذت ببریم و در جهان بتمن مشارکت داشته باشیم… این جوری حس می کنم.

همین الآن در سراسر دنیا اتفاقات جالبی پیرامون بتمن رخ میده، و ما هم می تونیم با دنیای آرکام خودمون توی اون شریک باشیم.

پس تا وقتی داستانی برای گفتن داشته باشیم. یا به عبارتی، تا وقتی حس کنیم می تونیم از پسش بربیایم و بتونیم به بهترین شکل انجامش بدیم"

وی افزود: " کاراکتر دیگه ای وجود نداره که مثل بتمن خارق العاده باشه و چنین مجموعه ای از دشمنان داشته باشه. و بشه چنین ساختار gameplay فوق العاده ای رو براش پیاده کرد. تنها چیزی که لازمه اینه که به یه نفر یه assault rifle بدی و اون تمام ماهیت مبارزه رو عوض میکنه."

وی توضیح داد:" شما می تونید بتمن رو جلوی 30 تا پردن کلفت چماغ به دست توی یه خیابون قرار بدید و آخرش هم احساس پهلوونی بکنید، اما به محض این که یکی از اونا یه shotgun داشته باشه، دوباره از اول باید به ساختار بازی فکر کنید. چنین چیزی برای یه ابرقهرمان واقعاً نادره و ما واقعاً عاشق استفاده از منظر شخصیتی اونیم تا gameplay جدیدی خلق کنیم."

در پایان Ginn گفت:" من نمی دونم در آینده چه اتفاقی میافته، اما حس می کنم الآن ما با بازی ای که می سازیم و فرصت هایی که داریم واقعاً در اوجیم و من نمی خوام این تغییر کنه."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا