اخبار بازی

سری Assassin’s Creed بیش از 100 میلیون نسخه فروخته است

بی‌شک سری بازی‌های Assassin’s Creed یکی از بزرگترین فرانچایز‌های شرکت یوبی‌سافت در چند سال اخیر بوده و با انتشار نسخه‌های اصلی و فرعی متعدد پول خوبی روانه‌ی جیب این شرکت شده است. بتازگی نیز مشخص شده که این سری تاکنون بیش از 100 میلیون نسخه فروخته است.

Martin Schelling، تهیه کننده‌ی ارشد این سری در این رابطه بیان کرده:"ساخت یک نسخه از سری Assassin’s Creed کار آسانی نیست. این کار نیازمند خلاقیت و کار سخت [اعضای] استودیو‌های مختلف یوبی‌سافت در سراسر جهان است. پیوستن این سری بازی‌ها به سری‌هایی که بیش از 100 میلیون نسخه فروخته‌اند نشان‌دهنده‌ی تعهد تیم‌های تولید کننده‌ی این سری در طول عمر آن است."

Etienne Allonier کارگردان این سری نیز در این مورد اظهار داشته:"بهترین‌ها هنوز در راه‌اند. با دیدن فیلم و بازی‌های جدید Assassin’s Creed، ما معتقدیم که طرفداران اصیل و کسانی که تازه با این مجموعه آشنا شده‌اند از آن‌ها بسیار لذت خواهند برد."

امسال نسخه‌ی اصلی‌ای از این سری به دلیل تمرکز بیشتر بر روی فیلم آن [که در ماه دسامبر بر پرده‌ی سینما‌ها خواهد آمد] منتشر نخواهد شد؛ اما یک مجموعه‌ی بازسازی شده [از عناوینی که با محوریت شخصیت اتزیو آدیتوره ساخته شده‌اند] تحت عنوان Assassin’s Creed The Ezio Collection ماه نوامبر میلادی برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One وارد بازار خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا