اخبار بازی

سرویس Play Anywhere مایکروسافت سیزدهم سپتامبر در دسترس خواهد بود

سرویس جدید مایکروسافت با نام Play Anywhere که در E3 امسال معرفی شد، سیزدهم سپتامبر در Live در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

ویژگی این سرویس، این است که نسخه دیجیتالی بازیی را که در Xbox Live خرید کنید، سپس نسخه رایگان آن بازی را برای PC دریافت خواهید کرد یا بالعکس. این در حالیست که سیوها و اچیومنت‌های بازی برای هر کدام از دستگاه‌ها، در دسترس هستند. Play Anywhere نیازمند به روز رسانی یک سالگی ویندوز 10 و به روز رسانی تابستانی Xbox One است. به روز رسانی ویندوز 10، دوم ماه اوت در دسترس قرار خواهد گرفت. 

اولین عنوانی که از این سرویس بهره خواهد برد، بازی «ReCore» است که سیزدهم ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. به غیر از «ReCore»، بازی‌هایی از جمله «Forza Horizon 3» [بیست و هفتم سپتامبر عرضه خواهد شد]، «Gears Of War 4» [یازدهم اکتبر عرضه خواهدشد] و «Halo Wars 2» که هفدهم فوریه 2017 عرضه خواهد شد نیز از این سرویس بهره می‌برند. از اینجا می‌توانید لیست همه‌ی بازی‌ها را مشاهده کنید. 
در اخبار مرتبط، اخیرا سونی اعلام کرده است که هیچ گونه برنامه‌ای جهت یکپارچه کردن بازی‌های PS4 با PC را ندارد. آقای آندره هاوس در این مورد گفت: «من دوست ندارم که همیشه به بحث‌های استراتژی یک نفر دیگر، کشیده شوم. بله، اعضای مایکروسافت تاکید فراوانی بر روی قابلیت کراس پلی بر روی PC و Xbox One داشته‌اند. البته باید دید که تقاضای زیادی از سوی مشتری‌ها نسبت به این قابلیت به وجود می‌آید یا خیر.»

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا