اخبار بازی

سرویس EA Access به اشتراک Xbox Live Gold احتیاج نخواهد داشت

EA تایید کرد، زمانی که سرویس EA Access در این ماه منتشر شود، شما برای استفاده از این سرویس به اشتراک Gold در کنسول Xbox One احتیاج نخواهید داشت. البته برای بازی به صورت چند نفره (multiplayer) اشتراک Gold لازم است.

EA در گزارشی در سایت EA Access اعلام کرد: "تمام دارندگان کنسول Xbox One به سرویس EA Access دسترسی خواهند داشت و می توانند از امکانات این سرویس با عضویت در آن استفاده کنند. البته برای اتصال به بخش multiplayer به اشتراک Xbox Live Gold احتیاج خواهید داشت."

EA Access هفته گذشته به صورت انحصاری برای کنسول Xbox One معرفی شد. این برنامه دسترسی های زیر را برای کاربران آن تنها با قیمت 4.99$ برای هر ماه یا 30$ برای یک سال فراهم می کند:
The Vault: مجموعه ای از بازی های EA برای کنسول Xbox One آماده جهت دانلود و بازی کردن برای کاربران EA Access. بازی های FIFA 14, Madden NFL 25, Battlefield 4 و Peggle 2 در زمان لانچ این برنامه در دسترس خواهند بود. بازی های بیشتر در آینده به EA Access اضافه خواهد شد. تنها با پرداخت 4.99$ در ماه می توانید تمام این بازی ها را دانلود کنید.
Play First: برنامه EA Access به تمام کاربران آن اجازه خواهد تا نسخه trial بازی های شرکت EA را 5 روز قبل از عرضه بازی بر روی Xbox One، بازی کنند. نسخه trial بازی ها شامل 2 ساعت از بازی خواهد بود و همچنین در صورتی که بازیکنان قصد خرید بازی را داشته باشند، Save آن ها به نسخه اصلی منتقل خواهد شد. به این صورت که اگر شما نسخه کامل بازی را چه به صورت فیزیکی و چه به صورت دیجیتالی بخرید، می توانید بازی را از همان جایی که نسخه trial آن به پایان رسیده است، ادامه دهید. بازی هایی مثل Madden NFL 15, NHL 15, FIFA 15, NBA LIVE 15 و Dragon Age: Inquisition دارای نسخه Trial خواهند بود. 
PLAY FOR LESS: تمام کاربران EA Access تخفیف 10% برای خرید بازی های EA به صورت دیجیتالی از XBL دریافت خواهند کرد. محتویات دیجیتالی (مثل DLC ) به صورت جداگانه همراه با 10% تخفیف برای کاربران این سیستم برای خرید در دسترس اند. همچنین EA توضیح داده که اگر شما یک DLC با استفاده از 10% تخفیف بخرید و مثلا چند ماه بعد اشتراک EA Access کنسل کنید، این DLC همچنان مال شماست.

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا