اخبار بازی

«سرنوشتی جدید در حال شکل گرفتن است»

ساعاتی قبل سایتی با شمارش معکوس ۷۴ ساعته برای معرفی پروژه‌ای مرتبط با سری «Fate»‌ (سرنوشت)، راه اندازی شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.
 

تنها نوشته موجود در صفحه اصلی این سایت «سرنوشتی جدید در حال شکل گرفتن است» بوده، که مشخصا به سری «Fate» اشاره دارد. با دسترسی به سورس کد این صفحه اینترنتی می‌توان تصویر زیر را در آن پیدا کرد که این شکل متعلق به «Command Spell» «هاکونو کیشینامی» شخصیت اصلی عناوین «Fate/Extra» و «Fate/Extra CCC»، است.

 

 src=https://www.8pic.ir/images/acau7qlhdsz65i71ubh6.jpg /></p><p> </p><p>همچنین دامین این سایت توسط شرکت «Marvelous» ثبت شده، که به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ وظیفه نشر دو عنوان «Fate/Extra» و «Fate/Extra CCC» بر روی کنسول دستی PSP را بر عهده داشته است.</p><p> </p><p>مشخصا نشانه‌ها حاکی از خبری پیرامون سری «Fate» و عناوین این سری محبوب در صنعت بازی است. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این سایت برای نسخه جدیدی از این عنوان طراحی شده، یا اینکه قرار است شاهد عرضه نسخه‌های قبلی سری «F/E» بر روی سایر پلتفرم‌ها باشیم.</p><p><a class=om-news-src href=http://gematsu.com/2016/03/fate-series-countdown-site-launched-new-fate-begins-stir>منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=علی سالمی1394-12-22

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا