اخبار بازی

سران جنگ ، شروع درگیری لفظی شدید ما بین روئسای EA و Activision

خبر ساز ترین و پر حاشیه ترین بازیهای سال را میتوان دو بازی MW3 و BF3 نامید . اینقدر این دو بازی سر رو صدا کرده اند که به جز طرفداران این دو بازی ، سران دو شرکت سازنده بازیها یعنی EA و Activision هم علنن به جان یکدیگر افتاده اند .
جنگ از جایی اغاز شد که اقای "Bobby Kotick" در مصاحبه ای با سایت "CNBC" بیان کرد :
 "بازی BF3 فقط یک عنوان برای PC میباشد که دارای مخاطبین اندک است " .
همین جمله باعث شد اقای "John Riccitiello" نیز در جواب ، در گفتگویی که با خبرنگار "Reuters" داشت اذعان کند :

John Riccitiello : "کوتیک از ترسش شروع به اطلاعات غلط دادن در مورد BF3 کرده است" .
Bobby Kotick : ما فقط سرمان به کار خودمان مشغول است و اینکه کی و چه کسی در بیرون چه میکند برای ما اهمیت ندارد ؛ و این را هم درست نمیبینم که وقتی محصولی به اتمام نرسیده است نظر بدهم ، بازی BF3 را ما فقط بر روی PC دیدیم و کسی فرصت دیدن این بازی بر روی کنسول نداشته است ؛ ولی خیلی از مشتریهای ما بازی را بر روی کنسول اجرا کرده اند؛ دوست ندارم تا وقتی BF3 برروی کنسول ندیده ام نظری در مورد این بازی بدهم .

در جواب نیز اقای John Riccitiello پاسخ داد :
این اغاز جنگی است بین من و کوتیک ، و به صراحت میبینم که او BF3 یک تهدید میبینید. در پاییز امسال تایتانها با یکدیگر برخورد خواهند کرد (BF3 و MW3) و انجا خواهیم دید کی موفق است . کوتیک با این سخنان میخواهد این پروژه فوقالعاده ای را که ما ساخته ایم را مشکوک جلو دهد و مردم را از ما دور کند ؛ اگر فقط توانسته است این حرف درباره بازی ما بزند باید از الان بگویم کارش سخت میباشد ، چون وقتی این بازی را بروی سه پلتفرم بیاریم خیلی تعجب خواهد کرد . "کاملا مطمئن هستیم که بازی BF3 ما در PS3 ، خیلی بهتر از نسخه 360 انها خواهد بود ؛ و نسخه PC ما نیز خیلی فراتر از نسخه PC انان میباشد . ( منظور ایشون نسخه کنسولی و PC بازی ما از نسخه کنسولی و PC بازی MW3 بهتر است ) وا گر ایشون به کنفرانس ما امده بود میدید که ما فیلمهای BF3 نسخه 360 و PS3 ان را نشان دادیم و اگر وی فکر میکند انها نسخه PC بودند ، این واقعا مشکل ایشون است و این تمام حرفی است که میتوانم بزنم .

همانطور که به یاد دارید اقای Bobby Kotick در همایش E3 خواسته بود دموی بازی BF3 را اجرا کند که با مخالفت سران EA مواجه شد

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا