اخبار بازی

سرانجام ساخت No Man’s Sky به پایان رسید

cbf63e0c-dec4-41d1-9ef0-7d3002fc5230-2060×1166 (Copy).jpeg

سرانجام و بعد از مدت‌ها انتظار، ساخت «No Man's Sky» به پایان رسید و بازی گلد شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

استودیوی «Hello Games» خالق عنوان فضایی و بلند پروازانه‌ی «No Man's Sky»، ساخت این اثر را به پایان رساند و خبر از «گلد شدن» (به معنی پایان یافتن مراحل تولید) آن داد.

آقای «Sean Murray» از استودیوی هلو گیمز، با انتشار یک سلفی گروهی که تیم توسعه را در حال جشن گرفتن نشان می‌داد، این خبر خوش‌حال کننده را از طریق توئیت به گوش طرفداران رساند:

 

«سرانجام اتفاق اقتاد. No Man's Sky گلد شد. من واقعا به این تیم کوچیک افتخار می‌کنم. 4 سال از احساسات (4 سال مراحل تولید بازی به طول انجامید).»

 

ضمنا این تصویر شامل اولین کپی از بازی است.

آقای Murray ذکر کرد که مسیر بسیار طولانی را برای آفرینش No Man's Sky طی کرده‌اند. عنوانی که به لغو نزدیک بود، ابتدا برای عرضه در ماه ژوئن برنامه ریزی شده و سپس تا اگوست تاخیر خورد. در این بین هلو گیمز نیز با مشکلات زیادی روبرو بود؛ از جمله در کریسمس سال 2013، استودیو گرفتار سیل شد.

وی در ماه می، پیرامون تاخیر بازی چنین توضیح داد:

 

«ساخت این بازی، دشوارترین کاری است که در تمام طول عمرم انجام داده‌ام، ولی الان بسیار نزدیک هستیم. و ما آماده‌ایم که تصمیمی سخت، مبنی بر توسعه درست بازی را بگیریم.»

 

بازی در نمایشگاه E3 امسال حضور نداشت. Murray در این باره گفت که استودیو به نمایشگاه نیامده تا در خانه بماند و کار روی بازی را ادامه دهد، به جای اینکه به E3 آمده و هایپ بیشتری ایجاد کند.

عنوان No Man's Sky در تاریخ سه‌شنبه، 19 مرداد برای PC و PS4 منتشر خواهد شد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا