اخبار بازی

سرانجام دموی آزمایشی Forza Horizon 3 برای Windows 10 منتشر شد

اگر جزو کسانی هستید که تمایل دارید ابتدا نسخه‌ی آزمایشی بازی Forza Horizon 3 را تجربه و سپس اقدام به تجربه‌ی آن کنید، خبر خوبی برای شما داریم. پیش از انتشار بازی Forza Horizon 3، مایکروسافت اعلام کرد که نسخه‌ی آزمایشی این بازی برای رایانه‌های شخصی [Windows 10] مدتی پس از عرضه‌ی آن منتشر خواهد گردید؛ همانند گذشته نسخه‌ی آزمایشی این بازی پیش از انتظارش برای Xbox One منتشر شد.

در حال حاضر، پس از گذشت پنج هفته، نسخه‌ی آزمایشی این بازی برای رایانه‌های شخصی عرضه گردیده است. این نسخه‌ی آزمایشی شامل نمونه‌ای از فستیوال‌های Forza‌ست و تعداد محدودی ماشین و منطقه در دسترس قرار دارد.  همچنین برخی ویژگی‌های مدیریت هر فستیوال نیز در این نسخه‌ی آزمایشی قابل دسترس است.

حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی این بازی مشابه نسخه‌ی کامل و نهایی آن است. همچنین این نسخه‌ی آزمایشی حدود 20 گیگابایت حجم دارد.

نسخه‌ی آزمایشی Xbox One بازی Forza Horizon 3 اخیراً یک به روزرسانی دریافت کرده که به موجب آن شاهد پشتیبانی از ویژگی HDR هستیم. این ویژگی در نسخه‌ی کامل این بازی وجود دارد.

بازی Forza Horizon 3 هم‌اکنون برای دو پلتفرم Xbox One  و رایانه‌های شخصی در دسترس است که پس از عرضه با تحسین منتقدین  بازیکنان مواجه شد و امید می‌رود که به عنوان بهترین بازی ریسینگ سال شناخته شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا