اخبار بازی

ستاره بلژیکی باشگاه چلسی در کنار L.Messi بر روی کاور FIFA15 (+ جزییات دیگر از بازی)

Eden Hazard، هافبک 23 ساله باشگاه چلسی، در کنار L.Messi بر روی کاور FIFA 15 قرار گرفت. این ستاره بلژیکی فصل 2013/14 خود را با 14 گل زده و 7 پاس گل به پایان رساند و توانست در 32 حضورش در این تیم، 92 موقعیت گل را برای تیمش فراهم سازد.

 

E.Hazard در مورد انتخابش به عنوان یکی از ستارگان اصلی کاور FIFA15 اشاره کرده: «این درخواست -انتخاب- برای من افتخار بزرگی محسوب می‌شود. من در حال حاضر این عنوان را بازی می‌کنم و می‌توانم بگویم این واقعی‌ترین بازی  فوتبالی است که تا به حال دیده‌ام.»

تا پیش از او، J.Hart و G.Bale به عنوان نمایندگان و بازیکنان دوم از باشگاه انگلستان بر روی کاور FIFA قرار داشته‌اند که البته سال گذشته تغییراتی در ارتباط با حضور G.Bale صورت گرفت. باید متذکر شد که این کاور، با حضور E.Hazard، فقط برای انگلستان، فرانسه، بلژیک و هلند در دسترس قرار خواهد گرفت. هم‌چنین Clint Dempsey، ستاره آمریکایی باشگاه Seattle Sounders هم برای کاور منطقه آمریکای شمالی انتخاب شده است. (جایگزین Javier Hernández در بازی قبلی)

در ارتباط با جزییات دیگر از FIFA 15 باید اشاره کرد که نسخه PS3 و Xbox 360 این عنوان مد «Pro Clubs» را به همراه نخواهند داشت و این مد تنها برای نسخه‌های Xbox One ،PS4 و PC در دسترس قرار می‌گیرد.  Pro Clubs این اجازه را به بازیکن‌ها می‌داد تا با پیوستن به یک باشگاه و یا تشکیل جداگانه آن، در مسابقاتی به فرم 11V11 حضور پیدا کنند.

 

در رابطه با نبود این مد برای نسخه‌های Xbox 360 و PS3 اشاره شده: «ما با اعتماد به نفس بالایی تلاش می‌کنیم تا محتوایی ارزشمند را در اختیار بازیکن‌های Xbox 360 و PS3 قرار دهیم. اما برخی از چیزها است که ما نمی‌توانیم آن‎‌ها برای این کنسول‌ها انجام دهیم. حال به دلیل محدودیت‌های این کنسول‌ها و یا به دلیل محدودیت زمان و منابع موجود.»
 

PS3 & Xbox 360 Modes

FIFA Ultimate Team

Career Mode

EA Sports Football Club

Tournament Mode

Online Seasons

Online Friendlies

Co-Op Seasons

Skill Games

Kick Off

Learn-to-Play

Practice Arena

 

ویدیو از گیم‌پلی بازی – Gamescom – Xbox One & PS4

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا