اخبار بازی

سبك بصري Borderlands تغيير يافت !

Gearbox امروز يك خبر جالب را منتشر كرد. هماطور كه مي دانيد اين استوديو در حال ساخت بازي Borderlands است. اين شركت امروز اعلام كرد. سبك گرافيكي بازي كاملا عوض شده است و حالا سبك گرافيكي بازي متمايل به Cel-Shaded شده است.
…………
رافيك Borderlands در زماني كه معرفي شده بود بسيار خاكستري و سياه بود و تا حدود زيادي شباهت به ديگر بازي هاي كه از UE3 استفاده كرده بودند , داشت. مدير انجمن فروم Borderlands در مورد اين مسئله اين گونه توضيح مي دهد :” واضح است كه ما به طرفدارن خود اهميت مي دهيم و تصميم عوض كردن بصري بازي توسط يك نفر گرفته نشده است. البته هميشه اين مسئله وجود دارد يك سري از اين تصميمات ناراحت شوند اما در كل اين تصميم به نفع بازي است و حالا اين بازي تجربه بصري زيبا تري را مي افريند.”

وي در ادامه مي گويد :” concept art ما فوق العاده است و استيل كاملا متمايزي را دارد و كاملا با بازي اخت گرفته است. Borderlands به هيچ وجه داراي جزييات كم و قديمي نيست. ما تمركز زيادي بر روي جزييات و استيل بازي داشتيم كه معمولا در حركت از سمت concept art به سوي 3D فراموش مي شود. جلوه ها بازي فوق العاده است و در حالي كه فضاي بازي قهوه اي و سياه است در حين خيلي خاطره انگيز و غم ناك و عالي است. “

Borderlands يك بازي RPG/FPS با درجه سني M بوده است و مطمئنا اين تصميم باعث مي شود با يك بازي بسيار جالب روبرو شويم. اين بازي در نيمه دوم سال 2009 براي PC , X360 , PS3 توسط 2K عرضه خواهد شد. در حال حاضر گرافيك بازي بسيار شبيه Comic Book شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا