اخبار بازی

ساعت مخصوص مریخ توسط Omega و Buzz Aldrin طراحی می‌شود

انسان همیشه به فضا علاقه داشته و همواره تمام تلاش خود را برای کشف اسرار جهان هستی به کار گرفته است. در سالهای اخیر مطالعات و فعالیتهای بسیاری در زمینه‌ی شناخت هرچه بهتر فضا انجام شده است ولی یک چیز همیشه ذهن همه را مشغول خود کرده است. سکونت در مریخ! شاید این موضوع به مذاق بسیاری خوش نیاید اما نمیتوان تلاشی که دانشمندان در این زمینه انجام داده‌اند را نادیده گرفت و تحسین نکرد. در همین راستا، دومین انسانی که بر روی کره‌ی ماه قدم گذاشت با همکاری غول ساعت سازی یعنی کمپانی Omega، یک ساعت جدید مخصوص استفاده در مریخ را طراحی می‌کنند.

 

شب گذشته فضانورد مشهور آقای Buzz Aldrin یک توییت منتشر کرد و از ساعت جدیدی که برای کمپانی Omega طراحی می‌کند خبر داد. شاید اصل موضوع چندان عجیب و خاص به نظر نرسد اما این حقیقت که این ساعت به مریخ سفر خواهد کرد و توسط اسطوره‌ی فضانوردی طراحی شده است، این پروژه را بسیار هیجان انگیز نشان می‌دهد. در واقع میتوان این ساعت را نسخه‌ی مخصوص مریخ از دیگر ساعت کمپانی Omega یعنی Speedmaster Pro دانست که مخصوص کره‌ی ماه طراحی و ساخته شده بود. مشارکت Buzz Aldrin در این پروژه شاید به این معنا باشد که وی به فرضیه سکونت در مریخ علاقه‌مند بوده و معتقد است در آینده‌ی نزدیک چنین اتفاقی رخ خواهد داد.

 

هنوز تصاویر و اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی این ساعت هیجان‌انگیز منتشر نشده است و تنها تصاویر موجود که به همراه توییت آقای Aldrin منتشر شدند را در ادامه می‌بینید.

 

 src=/files/omega2.jpg style=

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا