اخبار بازی

سازندگان Titanfall درحال کار برروی یک بازی سوم شخص اکشن

استدیو «Respawn Entertainment» درحال کار بر روی یک پروژه دیگر در کنار «Titanfall 2» است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

پستی در سایت «Gamasutra»، معلوم کرد که استدیو Respawn به دنبال «طراحانی برای ساخت دو بازی درحال توسعه، یک بازی جدید در دنیای «Titanfall» (احتمال زیاد Titanfall 2) و یک بازی جدید سوم شخص اکشن/ادونچر» است.

در ادامه این پست آمده: «Respawn به دنبال طراح مراحل ارشدی است که بتواند به شکل گیری دیدگاه پروژه کمک کند، نفسی تازه به دنیای گیم پلی ببخشد و تجربیات و اتفاقاتی که برای بازیکن رخ می‌دهد را تعریف کند.»

در دسامبر سال 2014 بود که معلوم شد استدیو درحال ساخت بازی دیگری در کنار Titanfall 2 است، زمانی که «Vine Zampella»، یکی از موسسان استدیو، گفت: «تیم دومی در استدیو وجود دارد که درحال کار برروی یک بازی غیر مرتبط با Titanfall است.»

«Stig Asmussen» یکی از طراحان سرشناس این صنعت و کارگردان هنری بازی «God of War III»، در ماه جون سال 2014 به Respawn پیوست و مقداری تجربه در ساخت بازی سوم شخص اکشن به استدیو تزریق کرد.

«EA» گفته است Titanfall 2 در بهترین حالت در سال 2016 عرضه خواهد شد.

در گذشته استدیو Respawn اعلام کرده بود که آنها درحال همکاری با کمپانی بازی های free to play یعنی «Nexon» برای ساخت یک بازی از Titanfall برای گوشی‌های همراه هستند. این بازی در سال 2016 برای iOS و Android عرضه خواهد شد، ولی یک بازی اول شخص شوتر نخواهد بود. این بازی توسط استدیو «Particle City» که در شهر لس آنجلس قرار دارد، درحال ساخت است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا