اخبار بازی

سازندگان Resident Evil Revelations 2 خواستار ادامه این سری هستند

در بخشی از برنامه‌های کپکام به مناسبت بیست سالگی «Resident Evil»، این کمپانی ویدئویی مبنی بر مرور سری «Revelations» را منتشر کرد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 در این ویدئو، که تهیه کننده «Resident Evil: Revelations 2» (آقای Michiteru Okabe) و کارگردان آن (آقای Yasuhiro Ampo) حضور دارند، اعلام کردند که قصد دارند سری «Resident Evil: Revelations» را بر عهده بگیرند تا توسط آن، برخی از نکات مبهی که در خط اصلی داستان وجود دارند را پوشش دهند. 

Michiteru Okabe و Yasuhiro Ampo، در مورد پتانسیل ادامه این سری در آینده صحبت کردند. Okabe گفت: «قصد داریم که ادامه این سری فرعی را بسازیم و عاشقانه می‌خواهیم که قادر به انجام آن باشیم. به نظر من، یکی از بهترین نکته‌های این سری فرعی این است که می‌توان شخصیت‌هایی که کمتر به آن‌ها بها داده شد را در این سری بازگرداند. نکته دیگر این است که ما می‌توانیم به داستان بین شماره‌های اصلی بپردازیم». (داستان «Revelations» بین شماره 4 و 5 بوده و داستان «Revelations 2» نیز بین 5 و 6 است)
«بنابراین اگر ما طبق خواسته‌ی هواداران به ساخت بازی‌ها ادامه دهیم، انتظار می‌رود که آن‌ها از بازی‌ها لذت ببرند. من تمایل دارم که این سری را بهتر کنم و گمان کنم که اگر ادامه Revelations را طبق روال همیشگی آن (ترسناک بودن بازی) عرضه کنیم، گیمرها و بازیکن‌ها خوشحال می‌شوند.» 

آن دو اشاره کردند «Revelations 1» تمرکز بیشتری بر روی داستان داشت که «Revelations 2» نیز به صورت اپیزودیک عرضه شد. اخیرا گزارش و شایعه‌ای منتشر شده است که اشاره به معرفی «Resident Evil 7» در مراسم E3 امسال دارد. با اینکه تا کنون کپکام رسما آن را معرفی نکرده است اما گفته می‌شود که «Resident Evil 7» ترسناک خواهد بود. به نظر می‌رسد آقای Jordan Amaro که در ساخت «Metal Gear Solid V: The Phantom Pain» و P.T (در واقع «Silent Hills») نقش داشت، در ساخت پروژه «Resident Evil 7» حضور داشته باشد. 
کپکام به مناسبت 20 سالگی این فرانچایز، برای عناوین «Resident Evil» در PSN تخفیف گذاشت و ویدئوهای مختلفی را در خصوص تاریخچه این سری عرضه نمود.

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا