اخبار بازی

سازندگان Pokémon بازی پلتفرمر جدیدی بر روی استیم منتشر کردند

جدیدترین بازی سازندگان سری محبوب Pokémon، شرکت Game Freak، بازی جدید خود را بر روی استیم [در قالب Early Access] منتشر کردند.

این بازی که Giga Wrecker نام دارد، به شرح ماجراجویی‌های یک دختر سایبورگی در دنیایی مملو از روبات‌های شیطانی و مبارزه با آن‌ها در قالب سبک 2 بعدی/پلتفرمر می‌پردازد. بازیکننان در این بازی کنترل شخصیت اصلی داستان را بر عهده می‌گیرند و با بازسازی اشیاء تخریب شده و تبدیل آن‌ها به سلاح‌های متفاوت و قدرتمند به جنگ روبات‌های درون بازی می‌روند که در جریان بازی و پیشرفت مراحل، قدرت مبارزه‌ی بیشتری کسب می‌کنند و بازیکن را به چالش بیشتری می‌کشند.

بر اساس اعلام Game Freak، در طول بازی، بازیکننان باید با بازسازی اشیا به جا مانده و تخریب شده‌ی درون بازی، به ساخت اسلحه‌های قدرتمند بپردازند که هر یک بسته به نوع مواد ساخت‌شان قدرت تخریب و حمله‌ی متفاوتی خواهند داشت. همچنین بازیکننان قادر به ترکیب روش‌های مختلف برای پیشبرد مراحل و استفاده از قوانین فیزیکی برای رسیدن به نقاط غیر دسترس [به صورت عادی] خواهند بود که باعث جذابیت بازی خواهد شد.

این دومین بازی‌ایست که از سوی Game Freak در استیم منتشر می‌شود. بازی پیشین آن‌ها Tembo the Badass Elephant نام دارد که ماه جولای گذشته در شبکه‌ی استیم انتشار یافت. در کنار این موارد این استودیو در حال ساخت نسخه‌های جدید سری محبوب Pokemon تحت عناوین Pokémon Sun و Pokémon Moon می‌باشد که مقرر است در تاریخ 28 آبان 1395 [18 نوامبر 2015 میلادی] برای کنسول 3Ds منتشر شوند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا