اخبار بازی

سازندگان Nioh حتی پس از عرضه نیز به بازخورد بازیکنان توجه خواهند کرد

آقای «Fumihiko Yasuda» کارگردان عنوان «Nioh» در مصاحبه با سایت «سیلیکونرا»، از برنامه تیم سازنده این عنوان برای جمع‌آوری بازخورد بازیکنان و استفاده از آن‌ها جهت بهبود این عنوان، حتی پس از عرضه نسخه نهایی «Nioh» خبر داد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

همانطور که دیدیم «Koei Tecmo» اهمیت زیادی برای نظرات بازیکنان پیرامون توسعه عنوان «Nioh» قائل می‌شود. حال آقای «Fumihiko Yasuda» کارگردان این عنوان، از برنامه‌های آینده این شرکت برای عنوان «Nioh» سخن می‌گوید.

 

پیش‌تر در مصاحبه‌ای با سایت «سیلیکونرا» آقای «Yasuda» از علاقه‌اش به قرار دادن یک بخش آنلاین جدید، که در آن دشمنان و بازیکنان همگی در دنیای ارواح قرار می‌گیرند، در بازی خبر داده ولی اعلام کرده بود که شاید این بخش نتواند به عرضه این عنوان برسد. پس از این گفتگو «سیلیکونرا» از ایشان پرسیده که آیا قصد دارند پس از عرضه نیز از بازی حمایت کرده و برایش محتوا منتشر کنند، که آقای «Yasuda» جواب زیر را به آنان داده است.

 

«آه، پس متوجه شدید. (خنده) بعد از برگزاری دموی آلفا و دریافت بازخورد‌های بسیار، ما توانستیم بخش‌های زیادی (از این عنوان) را گسترش دهیم. ما قصد داریم یک نسخه جدید از دمو، یعنی بتا را، در ماه آگوست منتشر کنیم.»

 

ایشان ادامه دادند:
«بر اساس آن (بتا) ما قرار است بازخورد‌های بسیاری داشته باشیم و از آنان برای (ایجاد تغییرات) در نسخه نهایی استفاده خوهیم کرد. نحوه ساخت این عنوان برای ما به این صورت بوده که از بازخورد بازیکنان استفاده کرده تا بازی را بهتر و بزرگتر کنیم. ما امیدواریم که پس از عرضه نیز بتوانیم به اینکار ادامه دهیم.»

 

«Nioh» قرار است امسال به صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا