اخبار بازی

سازندگان Fallout: New Vegas امیدوارند Fallout بعدی دارای انتخاب های دشوار تری باشد

آقای Josh Sawyer، طراح ارشد و کارگردان پروژه عنوان Fallout: New Vegas اذعان داشته، امیدوار است بازی بعدی در فرنچایز Fallout بازیکنان را مجبور به انتخاب های سخت کند.

آقای Sawyer در مصاحبه ای با Eurogamer بیان کرده: "سری بازی های Fallout، هنگامی بهترین هستند که انتخاب ها وجود دارند – و این مسئله به طور کلی در عناوین نقش آفرینی لحاظ می شود، اما Fallout دنیای یاس آور و پر تلاطم تری دارد. آن ها [انتخاب ها و چند راهی ها] برای ژانر post-apocalyptic (پسا رستاخیزی) مناسب تر به نظر می رسند. پس امیدوارم داستان بازی هر پیچ و تاب و شکلی که به خود می گیرد، متفاوت تر از صرفا یک انتخاب بین خوب و بد باشد."

آقای Sawyer به پایان های عناوین اوریجینال و دو بعدی فرنچایز Fallout و همین طور Fallout: New Vegas اشاره کرده و می گوید آن ها طوری طراحی شده بودند تا بازیکن را به چالش بکشند.

در ادامه: "بعضی ها هم می خواهند همانند توریست در بیابان گشت و گذار کنند، که مشکلی هم ندارد – آن ها یک بازی بسیار دشوار نمی خواهند.  من شخصا دوست دارم عناصر بازی، کمی چالش برانگیز تر باشند. و بخشی از بازیکنان نیز هستند که همین را می خواهند. هیچ شکی در این مورد ندارم."

بیش از یک سال می شود که پروژه بعدی Bethesda Game Studios، در حال ساخته شدن است. شایعه ها می گویند که عنوان بعدی این استدیو، Fallout 4 خواهد بود و کل یا حداقل بخشی از بازی در Boston و نواحی اطراف آن اتفاق می افتد. این مسئله تایید نشده است، اما شواهد و مدارک مربوط به آن در حال افزایش هستند.

با این همه، مدیر بازاریابی Betheda، آقای Pete Hines هفته قبل تایید کرد که هیچ نمایشی از این بازی در E3 2014 نخواهیم دید.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا