اخبار بازی

سازندگان Dead Space خواستار بازگشت به ساخت این سری هستند

Visceral Games استودیو سازنده عنوان «Dead Space» در حال حاضر مشغول توسعه بازی Battlefield Hardline است. اما این استودیو در مصاحبه‌ای اعلام کرد، که اعضا استودیو [استودیو Visceral Games] خواستار آن هستند که روزی به نقطه شروع خود، ساخت عنوان «دد اسپیس» باز گردند.

Steve Papoutsis مدیر استودیو Visceral Games در طول مصاحبه‌ با سایت GamesTM گفت: «خیلی، خیلی از افراد شاغل در استودیو Visceral نقطه‌ای خاص در قلب خود را به «دد اسپیس» اختصاص داده‌اند. اما در حال حاضر ما مشغول ساخت «بتلفیلد هارد‌لاین» و چیز‌ های دیگری هستیم. اما قطعا ساخت «دد اسپیس» چیزی است که ما دوست داریم دوباره انجام دهیم. مسلما علاقه درونی زیادی برای ما وجود دارد که دوباره در آینده این عنوان را انتخاب کنیم.»

شرکت EA تا به امروز نسبت به آینده این سری سکوت کرده‌است. سومین شماره از عنوان «دد اسپیس» در سال 2013 منتشر شد. عنوانی که موفق نشد موفقیت دو شماره اول این سری را تکرار کند و شرکت EA در بیانیه‌ای نسبت به وضعیت فروش بازی، از عدم رضایت این شرکت و بر آورده نکردن انتظاراتشان گفت. «این عنوان کمتر از پیش‌بینی‌های ما عمل کرد.»

سال قبل هم شرکت EA اعلام کرد Amy Hennig به استودیو Visceral Games پیوسته است تا بر روی ساخت شماره جدید بازی «Star Wars» کار کند. با این تفاسیر به نظر می‌رسد فعلا نباید منتظر شماره جدید «دد اسپیس» باشیم.  Amy Hennig قبل از پیوستن به Visceral Games به عنوان creative director بازی Uncharted در استودیو Naughty Dog حضور داشت.

جالب است بدانید، Glen Schofield و Michael Condrey که از عوامل اصلی شکل‌گیری استودیو Visceral Games بودند، در سال 2009 این استودیو را ترک و به استودیو Sledgehammer Games پیوستند. این استودیو وظیفه ساخت عنوان «Call Of Duty» را بر عهده دارد.

 

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا