اخبار بازی

سازنده The Sims در حال کار بر روی یک IP جدید

Maxis، استدیویی که به جهت ساخت و توسعه فرنچایزهایی همچون Sims و SimCity به شهرت رسیده است، بنا بر لیست شغل هایی که در سایت شان قرار گرفته، هم اکنون در حال کار بر روی یک IP کاملا جدید با گیم‌پلی نوبنیاد و منحصر به فرد است. این لیست، به طور واضح از LittleBigPlanet برای توصیف این عنوان جدید نام برده است.

همچنین در لیست ذکر شده که این IP جدید تاکید زیادی بر روی محتوای ایجاد شده توسط بازیکن خواهد داشت و LittleBigPlanet ،Project Spark و Minecraft عناوینی هستند که متقاضی باید تجربه ای از آن ها داشته باشد.

جالب توجه است که حدود 4 ماه پیش، Maxis اعلام کرده بود که در حال کار روی یک بازی AAA معرفی نشده است که با توجه به اینکه این عنوان AAA در حال ساخته شدن توسط استدیو سازنده SimCity واقع در Emeryville است، باید یک بازی دیگر باشد.

در حال حاضر Maxis به شدت در حال کار روی The Sims 4 است که در تاریخ 2 سپتامبر، چیزی حدود یک ماه دیگر، عرضه خواهد شد. آخرین پروژه بزرگ آن‌ها SimCity بود که متاسفانه بدلیل اجبار به همیشه آنلاین بودن (که در حال حاضر این اجبار برداشته شده)، کیفیت گیم‌پلی به شدت کاهش یافته و در هنگام عرضه با انتقادهای شدیدی رو به رو شد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا