اخبار بازی

سازنده Papers Please با عرضه یک دمو قابل بازی، پروژه بعدی خود را معرفی کرد

سازنده بازی مستقل و موفق Papers Please، آقای Lucas Pope یک دمو قابل بازی از عنوان بعدی خود برای PC منتشر کرده است. جالب است که این دمو، بسیار بی سر و صدا و بدون هیچ جلب توجهی منتشر شده است.

 

این بازی جدید، Return of the Obra Dinn نام دارد و در سال 1808 اتفاق می‌افتد. Return of the Obra Dinn روایتگر داستان یک کشتی تجاری بادبانی به نام Obra Dinn است که حدود 6 سال است که دیده نشده و تصور می‌شود در دریا گم شده است. اما ناگهان یک روز، کشتی بدون هیچ خدمه‌ای و در حالی که بخشی از آن آسیب دیده، به بندرگاه بازمی‌گردد.

 

هدف شما این خواهد بود که وارد کشتی شده و به حقیقت ماجرا پی ببرید. البته این یکی از نسخه‌های اولیه بازی بوده و دارای محتوای زیادی نیست. همچنین پیشرفت شما در بازی نیز ذخیره نخواهد شد.

 

 src=/files/jpg(6).jpg /></p><p dir=RTL> </p><p dir=RTL><span dir=LTR>Return of the Obra Dinn</span> از سبک گرافیکی ماتریس نقطه‌ای استفاده می‌کند که با توجه به استانداردهای امروزی، کمی کهنه به نظر می‌سد، اما در هر حال، این عنوان، یک ماجراجویی اول شخص پر از معماهای گوناگون ارایه می‌دهد که تجربه آن خالی از لطف نیست.</p><p dir=RTL> </p><p dir=RTL>نسخه دمو را می‌توانید از <a href=http://dukope.itch.io/return-of-the-obra-dinn>وبسایت رسمی آقای <span dir=LTR>Pope</span></a> دریافت کنید.</p><p><a class=om-news-src href=http://gamingbolt.com/papers-please-developer-reveals-new-game>منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=مسعود1393-08-02

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا