اخبار بازی

سازنده Oddworld: رم PS4 عملکردی بالغ بر 172GB بر ثانیه دارد

سایت Gamingbolt به تازگی فرصتی پیدا نموده و مصاحبه ای با آقای Stewart Gilray یعنی کارگردان استودیو Oddworld Inhabitants و رییس استودیو Just Add Water در رابطه با PS4 به انجام رسانده است.
این سایت در رابطه با عدم انتشار عنوان Oddworld: New ‘n’ Tasty برای Xbox One یا Xbox 360 و عرضه آن برای PS4 پرسش هایی مطرح کرده است.
آیا معماری سیستم و رم 8GB GDDR5 این کنسول تاثیری در گرفتن این تصمیم داشته است؟
Gilray در پاسخ به سوال مذکور اذعان می‌کند: "موارد یاد شده (رم و معماری) باعث می‌شوند تا زیاد نگران مسایل نباشیم؛ در واقع عملکرد رم این کنسول چیزی حدود 172GB بر ثانیه بوده که این موضوع واقعا فوق العاده است. در نتیجه ما می‌توانیم مشکلات را بیرون زده و با سرعت بالا و بدون هیچ سختی و رنجشی کار کنیم."
وی افزود: "این قضیه همچنین باعث می‌شود تا بدون ترس از این که کنسول توانایی اجرایی در رم و یا گرافیک را نداشته باشد؛ بر روی PC های فوق العاده قوی (High End) بازی‌ سازی کنیم. البته ما بر روی پلتفرم های دیگر که این محدودیت ها را دارند نیز کار می‌کنیم و به لطف Unity Engine این محدودیت ها کم شده اند."
Gilary همچنین در مورد دکمه Share و تاچ پد موجود در DualShock 4 گفت: "در حقیقت ما هنوز طرحی برای آن ها نداریم؛ به هر حال به نظر من دکمه Share بیشتر شبیه یک وسیله سیستمی است که ویدیو های خودکار ضبط شده توسط کنسول را به اشتراک می‌گذارد."
Oddworld: New ‘n’ Tasty تعطیلات امسال برای PC, PS3, OS X, Linux و Wii U منتشر می‌شود و نسخه PS4 نیز در سال 2014 عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا