اخبار بازی

سازنده Journey از بازیبازان بزرگسال حمایت می‌کند

حتما با بازی بسیار موفق Journey آشنا هستید. عنوان متفاوتی که توجه همگان را به خود جلب کرد. حال سازنده این بازی آقای Jenova Chen کمی از بازیبازان بزرگسال حمایت می‌کند و در مصاحبه‌ای با سایت Gamasutra به نامهیج بودن بازی‌های حال حاضر اشاره کرد.

ایشان بیان کرد: "بزرگترین شکایت من از بازی‌های کامپیوتری این است که آن‌ها به اندازه کافی برای بازیبازان بزرگسال مناسب نیستند.

برای بزرگسالانی که می‌خواهند از چیزی لذت ببرند، نیاز به یک مهیج ذهنی دارند، چیزی که به زندگی واقعی ربط داشته باشد. شما به بازی پوکر نگاه کنید و ببینید که چگونه به شما ارتباط برقرار کردن با دیگران را یاد می‌دهد، برقراری ارتباطی را که شما در طول زندگی روزمره خود بارها با آن مواجه می‌شوید. حال به طور مثال شلیک گلوله با یک اسنایپر به مغز دشمن در زندگی روزمره هیچ نقشی ندارد. بازی‌ها باید معنا دار باشند.

همچنین بازی‌ها علاوه بر نزدیک شدن به زندگی عادی نیز به عمق بیشتری نیاز دارند، و چیزی که باعث شود از شدت هیجان پوستتان مور مور شود!!"

به نظر می‌رسد آقای Chen نقشه‌های زیادی برای پروژه بعدی thatgamecompany دارد.

او ادامه داد: "آیا بازی‌ها می‌توانند چیزی ذهنی و مربوط به هم‌ دیگر به شما یاد بدهند؟ من روی تمام این‌ها در حال کار کردن هستم. ساخت بازی‌هایی مهیج که باعث شود مردم با یکدیگر ارتباط برقرار کنند."

باید منتظر ماند و دید پروژه بعدی خالقین Journey چه از آب در خواهد آمد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا