اخبار بازی

سازنده Bulletstorm: سخت‌افزار اکس‌باکس جلوی ما را گرفته است

Adrian Chmielarz از سازندگان Bulletstorm در مصاحبه اخیرش با سایت MSXBox World گفته است سخت‌افزار اکس‌باکس کمی برای آن‌ها دست و پا گیر شده است.

در پاسخ به این‌سوال که آیا سخت‌افزار اکس‌باکس پس از پنج سال گذشت از زمان عرضه آن،‌ جلوی آن‌چه می‌خواهند انجام دهند را گرفته است یا خیر؛ می‌گوید: بله.

اما در عین حال تصریح می‌کند که این حرف را همه سازنده‌های دیگر نیز خواهند زد. او می‌گوید حتی اگر 128 GB رم نیز داشته باشیم باز هم کافی نخواهد بود.

Chmielarz در ادامه می‌گوید: هرچند هنوز نیازی به نسل بعدی حس نمی‌شود. کیفیت بازی‌های عرضه شده روی هر دو کنسول باعث شده‌اند تا سازنده‌ها هیچ فشاری برای آغاز نسل بعد حس نکنند.

Chmielarz معتقد است جنگ کنسول‌ها دیگر بر سر قدرت سخت‌افزاری نیست؛ و محدودیت‌های اکس‌باکس و یا پلی‌استیشن دیگر تعیین کننده نخواهند بود؛ بلکه پرسش سازندگان در مورد این دو کنسول حالا به سوالاتی خیلی ساده‌تر مثل این‌که مخاطب PSN را بیشتر ترجیح می‌دهد یا Xbox Live؟ کدام دسته برای مخاطب‌تر راحت‌تر است؟ و دیگر سوالات از  این قبیل؛ خلاصه شده است.

او در نهایت می‌گوید مردم این نسل را دوست دارند و هنوز فضای زیادی برای نوآوری و کشفیات جدید در بازی‌های رایانه‌ای برای این نسل وجود دارد.


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا