اخبار بازی

سازنده سابق بازی GTA: توقع بودن سه کنسول را در نسل بعد را نداشته باشید

معرفی نسل جدید کنسول‌ها، با پلتفرم Wii U آغاز شد و دیشب نیز با Xbox one به پایان رسید. در نسل جدیدی که فن‌آوری بیش از پیش به چشم می‌آید و هزینه‌های بزرگی برای ساخت یک بازی خرج می‌شود کدام یک از سه پلتفرم مهم دنیای بازی یعنی PS4, Xone , Wii U در این جدال نفس گیر برنده خواهد بود کدام یک زیر پای دیگری از میان خواهد رفت(؟) در همین راستا آقای Jeremy Pope، شخصی که 10 سال از عمر کاری خود را صرف بازی Grand Theft Auto کرده است در مصاحبه ای که داشت اذعان کرد:

"در نسل جدید نباید توقع داشته باشیم سه کنسول برای بدست آوردن دلار به رقابت بپردازند." وی در مصاحبه که با Games Industry داشت بیان کرد، "نسل جدید می‌تواند برای سه شرکت سونی، ماکروسافت و نینتندو بسیار چالش برانگیز باشد، صنعت گیم دیگر به همانند قبل با مصارف کم امکان پذیر نیست. صنعت بازی گران شده است؛ تولید کنسول و تهیه بازی برای آن کاری است که نیازمند زمان و پول بسیار است". وی در اخر بیان کرد که هر سه کنسول تا اواخر این نسل ادامه خواهند داد ولی در نسل بعد وقتی زمان معرفی کنسول بعد برسد یکی از این‌ها از این میدان نبرد کناره‌گیری خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست این نسل پایانش کی می‌باشد، ولی آیا این امکان وجود دارد که ما در نسل بعد شاهد نبودن یکی از شرکت‌های سازنده کنسول یعنی سونی، ماکروسافت و نینتندو باشیم(؟)

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا