اخبار بازی

ساخت Tekken X Street Fighter تا اطلاع ثانوی متوقف شد

آقای «کاتسوهیرو هارادا» کارگردان سری عناوین «Tekken»، در مصاحبه اخیر خود با سایت «گیم اسپات»، از توقف ساخت «Tekken X Street Fighter» خبر داده است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

آقای «هارادا» پیرامون ساخت عناوین سبک فایتینگ و دلیل توقف موقتی ساخت «Tekken X Street Fighter»، توضیحات زیر را به سایت «گیم اسپات» دادند.

 

«به هنگام ساخت عناوین فایتینگ ما می‌خواهیم جامعه بازیکنان سبک فایتینگ و سایر بازیبازانی که این عنوان را تجربه می‌کنند، را در نظر داشته باشیم. اما وضعیت فعلی عناوین فایتینگ بدین گونه است که «استریت فایتر ۵» به تازگی منتشر شده – و بازیکنان زیادی با اشتیاق آن را بازی می‌کنند – و جمعیت بسیاری نیز منتظر عرضه و تجربه «تیکن ۷» هستند.

 

ما نمی‌خواهیم شکافی در میان این جوامع هواداران سبک فایتینگ ایجاد کنیم. به همین دلیل، اخیرا پیدا کردن زمان مناسب برای عرضه «Tekken X Street Fighter» به کاری دشوار بدل شده است. از این رو ما ساخت آن را موفقتا متوقف کرده‌ایم.»

 

معرفی اولیه «Tekken X Street Fighter» در کنار رونمایی از «Street Fighter X Tekken» اتفاق افتاد، عنوانی که شرکت «کپکام» در سال ۲۰۱۲ آن را عرضه کرد. «هاردا» توضیح می‌دهد که پس از عرضه آن عنوان، «به دلایل مختلفی» بروز رسانی‌های کمی بر روی پروژه «Tekken X Street Fighter» اتفاق افتاد. 

 

«یکی از دلایل ما (برای عدم بروز رسانی پروژه)، عرضه «Street Fighter X Tekken» بود. آن عنوان تا مدتی قبل همچنان برایش آپدیت و بروز رسانی عرضه می‌شد. یکی از موارد جالبی که ما با عرضه «Street Fighter X Tekken» دیدیم، این بود که این عنوان دقیقا آن چیزی نشد که انتظارش را داشتیم.»

 

شرکت «باندای نامکو» به دنبال یافتن «زمان مناسب» برای عرضه «Tekken X Street Fighter» بوده است.

 

«شاید (از دید هواداران) اینگونه به نظر بیاید که ما اصلا کار بر روی این پروژه را آغاز نکرده‌ایم، اما شخصیت‌های حاضر در این عنوان از مدت‌ها قبل تعیین شده بودند. و ما از قبل ساخت حرکات، سیستم‌ها و طراحی مدل‌ شخصیت‌ها را تمام کرده بودیم.»

 

«Tekken X Street Fighter» تا ژانویه سال ۲۰۱۵ همچنان در حال گذراندن مراحل ساخت خود بود. حال باید دید پس از این توقف، آقای «هاردا» و تیم سازنده این عنوان چه زمانی به این پروژه باز خواهند گشت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا