اخبار بازی

ساخت Shenmue 3 به صورت 60 فریت ریت بر ثانیه ممکن است برای PS4 سخت باشد

خالق ژاپنی و افسانه ای Shenmue 3، یو سوزوکی، تایید کرد هدف او این است که Shenmue 3 برای کنسول PS4 به صورت 30 فریم ریت بر ثانیه ساخته شود چرا که 60 فریم ریت از نظر او کارهای زیاد و طاقت فرسایی را می خواهد که به صلاح او نیست. 

طی مصاحبه او با DualShockers، به این نکات اشاره کرد: 
« برای یک لحظه، من به 30 فریم ریت بر ثانیه فکر کردم. ساخت بازی به صورت 60 فریم ریت بر ثانیه امکان دارد خیلی سخت باشد اما هنوز مطمئن نیستم. »

در حال حاضر، سوزوکی و تیم او مشغول آزمایشِ Unreal Engine 4 هستند که قرار است ویژگی های فنی و محیط های سومین قسمت از این عنوان ماجراجویی و افسانه ای، توسط این موتور گرافیکی خلق شوند.
موتور گرافیکی Unreal Engine 4 به طور خاص برای ساخت Shenmue 3 در نظر گرفته شده است زیرا تعریف و نمایش خاصی از رنگ ها، سایه زنی و رندرینگ را ارائه می دهد. 

« همه ی این ها با تصوری که برای خلق دنیای Shenmue در ذهن دارم، کاملا نزدیک هستند. Unreal Engine 4 این اجازه را به من می دهد تا ویژگی هایی مانند رطوبت و بوی یک جهان واقعی که باید در Shenmue باشد و آن در ذهن دارم را به تصویر بکشم. اگر شما یک صحنه در صحرا را ببینید، باعث خواهد شد تا شما هوای خشک بیابانی آن را حس کنید. من احساس می کنم که با Unreal Engine 4، می توانم کیفیت خوبی از فضا و آب و هوای دنیای واقعی را خلق کنم. »

Shenmue 3 توسط Kickstar در کنفرانس سونی در E3 امسال معرفی شد. سوزوکی در توصیف بازی برای هواداران گفت: « تجربه کامل و لذت بخش در دنیای Shenmue که شما خواهان آن بوده اید. »

کمک های نقدی برای ساخت بازی موفقیت آمیز بوده است و در نهایت حاصل
6,333,295 دلار شد. این بازی در سال 2017 برای پلتفرم های PC و PS4 عرضه خواهد شد. 

مدت ها و سال های زیادی برای این بازی انتظار کشیده شده است که شماره اول این فرانچایز در اواخر دهه 90 میلادی برای Sega Dreamcast ساختِ شد. داستان بازی در مورد Ryo Hazuki است که قصد داشت قاتل پدر خود را در چین دهه 80 پیدا کند. 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا