اخبار بازی

ساخت یک عنوان ‘AAA’ توسط شعبه ونکوور کمپانی مایکروسافت

بر طبق لیست استخدام شعبه ونکوور کمپانی Microsoft ، این استودیو در حال استخدام افرادی برای ساخت یک عنوان 'AAA' اکشن کنسولی است.

 

بر طبق این لیست، این عنوان به احتمال زیاد یک بازی شوتر خواهد بود و شامل یک نجربه گیم پلی شبکه ای و خدمات آنلاین خواهد بود.

 

یکی از موارد این لیست، استخدام یک طراح ارشد هوش مصنوعی است و این فرد باید واجد شرایطی هم چون بیش از 7 سال تجربه در ساخت سیستم های هوش مصنوعی در عناوین عرضه شده خصوصا عناوین اکشن یا شوتر، باشد.

 

از دیگر موارد این لیست، استخدام یک طراح بخش آنلاین با تجربه عرضه عناوین چندنفره اکشن یا شوتر نیز به چشم می‌خورد.

در خلال این موارد، طبق این لیست، به نظر می‌رسد این عنوان توسط موتور گرافیکی Unreal Engine ساخته خواهد شد.

 

با توجه به این لیست، هنوز مشخص نیست که آیا این عنوان بر روی کنسول کنونی مایکروسافت یعنی Xbox360 عرضه خواهد شد یا کنسول نسل بعد این کمپانی. با این حال تجربه در ساخت عناوین Xbox360  و PS3 نیز در این لیست به چشم می‌خورد.

 

همچنین در این لیست تجربه استفاده از DirectX10 و DirectX 11 آورده شده است. شایان ذکر است که معماری Xbox360 در حدود DirectX 9 است.

 

شعبه ونکوور مایکروسافت در سال 2010 توسط این کمپانی افتتاح شد. این استودیو چندی پیش عنوان F2P خود با نام Microsoft Flight که یک شبیه ساز پرواز به شمار می‌رفت را عرضه کرد و پس از آن مشغول کار بر روی عنوان کنسل شده Project Columbia شد.

اگر چه در جولای 2012 اعلام شد که این استودیو جمعی از کارکنان خود را در نتیجه ساخت Microsoft Flight اخراج کرده است. پس از این مایکروسافت اعلام کرد که این استودیو پروژه های بیشتری در پیش رو خواهد داشت.

 

هنوز به طور رسمی پروژه آتی این استودیو توسط مایکروسافت اعلام نشده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا