اخبار بازی

ساخت یک سری ویدئویی بر اساس Crysis 3 توسط Albert Hughes

استودیو Crytek و کمپانی EA همکاری با فیلم ساز، آقای Albert Hughes برای ساخت یک سری ویدئویی آنلاین بر اساس عنوان Crysis 3 تحت نام The 7 Wonders of Crysis 3 را اعلام کردند.

 

این سری سینماتیک بر اساس آخرین عنوان از سری Crysis خواهد بود و اسلحه ها، دشمنان و گیم پلی ای که برای این سری جدید خواهد بود را معرفی خواهد کرد.

 

آقای Hughes در این رابطه اذعان داشت: " وقتی که EA و Crytek به سراغ من آمدند تا در ساخت The 7 Wonders of Crysis 3 با آن ها مشارکت داشته باشم، من از ایده خلق داستان های احساسی توسط تصاویر کامپیوتری بسیار خوشم آمد. چالشی همانند ساخت چیزی توسط انسان بی آن که انسانی در صحنه حضور داشته باشد، بسیار قانع کننده بود."

 

آقای Hughes عناوینی هم چون Dead Presidents، From Hell و Book of Eli را در کارنامه دارد و با تیم سازنده در Crytek به صورت نزدیک مشارکت داشته است. آقای Hughes در نوشتن متن داستان، داستان پردازی و برنامه ریزی برای ساخت ویدئوهایی که در بازی به نمایش درآمده است، به این تیم سازنده کمک می‌کرده است.

 

اولین قسمت در این سری ویدئویی تحت نام Hell of a Town در تاریخ 12 دسامبر منتشر خواهد شد. تیزر این ویدئو را می‌توانید در لینک منبع مشاهده کنید.

 

Crysis 3 فوریه سال آینده برای هر 3 پلتفرم اصلی منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا