اخبار بازی

ساخت نسخه‌ی PS4 بازی Rise of the Tomb Raider به اتمام رسید

کار ساخت نسخه‌ی PS4 بازی Rise of the Tomb Raider به اتمام رسید یا به اصطلاح "گُلد [Gold]" شد؛ این به این معنی‌ست که بازی در زمان مقرر [ماه اکتبر] بدون هیچ تاخیری عرضه خواهد شد و آماده‌ی تحویل به مشتریان جهانی‌اش است.

شرکت Square Enix از طریق یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد:" Square Enix، Crystal Dynamics و Nixxes Software امروز اعلام می‌کنند که کار ساخت و توسعه‌ی Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration به اتمام رسیده و این بازی آماده‌ی عرضه برای سراسر جهان در تاریخ 20 مهر ماه [11 اکتبر میلادی] است. در بازی Rise of the Tomb Raider، لارا بیش از یک بازمانده خواهد شد و برای جستجوی رازی خانوادگی سفر خواهد کرد. او به کاوش در جهانی گسترده و خشن می‌پردازد و علاوه بر مبارزه، مقبره‌های مرگبار متعددی را نیز کشف می‌کند."

نسخه‌ی PS4 این بازی علاوه بر محتوای اصلی شامل بسته‌های الحاقی [عرضه شده] و پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی Playstation VR نیز می‌شود. علاوه بر بسته‌های الحاقی‌ای که تاکنون برای پلتفرم‌های PC و Xbox One این بازی ارائه شده این نسخه شامل یک بسته‌ی الحاقی تازه و بزرگ نیز می‌باشد.

بسته‌ی الحاقی تازه معرفی شده برای این بازی برای تمام کسانی که پیش از این Season Pass آنرا برای PC و Xbox One خریداری کرده‌اند نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration در تاریخ سه شنبه 20 مهر ماه [11 اکتبر میلادی] برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا