اخبار بازی

ساخت فیلم Bioshock همچنان در دست بررسی است

بیش از 4 سال از عرضه سری محبوب Bioshock می گذرد و در همان سال ها خبرهایی در مورد ساخته شدن فیلمی از این سری بازی‌ها بود که هنوز خبر رسمی از آن گفته نشده است.

سایت Edge در گفتگوی کوتاهی با آقای Ken Levine، این موضوع را با وی در میان گذاشت و در پاسخ شنید که همچنان ساخت این فیلم در دستور کار قرار دارد ولی در اولویت نیست.

Levine در این مورد گفت: "برنامه ما با Gore Verbinski جواب نداد ولی هنوز راه های دیگری نیز وجود دارد. ما هنوز در مورد افرادی که باید در این کار حضور داشته باشند (که Levine از آن ها به عنوان ستاره یاد می‌کند) به جمع بندی کلی نرسیده‌ایم و همچنان پیگیر این موضوع هستیم. در حال حاضر ما فقط به ساخت Infinite فکر می کنیم و برنامه ای برای فیلم نداریم."

سال 2008 بود که اولین زمزمه های ساخت فیلمی از روی سری Bioshock به گوش رسید و ساخت آن به Verbinski کارگردان سه گانه دزدان دریایی کاراییب سپرده شد ولی بعد از چندی خبر رسید که کارگردانی این عنوان به Juan Carlos Fresnadilo کارگردان فیلم 28 هفته بعد داده شده است. البته در ماه مارچ این کارگردان نیز از این پروژه جدا شد و همه چیز به صورت معلق در آمد.

در هر صورت باید تا عرضه Infinite صبر کرد و دید که آیا خبری از فیلم خواهد شد یا خیر.

منبع

داود سامانی

از رفیق زیاد شانس نیاوردم!Game

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا