اخبار بازی

ساخت فیلمی بر اساس عنوان Shadow of the Colossus توسط Josh Trank

سایت خبری Deadline امروز یک خبر انحصاری را منتشر کرد که در طی آن مشخص شد که قرار است فیلمی بر اساس عنوان Shadow of the Colossus ساخته شود. چند روز قبل آقای Josh Trank قراردادی را با شرکت Sony Pictures برای ساخت این فیلم امضا کرد و تهیه کنندگی این فیلم را به عهده ی آقای Kevin Misher گذاشت. همچنین آقای Josh Trank هم اکنون در حال نویسندگی داستان این فیلم است و از قرار معلوم استودیوی سازنده ی این فیلم به دنبال چند نویسنده ی خوب برای کمک به Josh Trank برای نویسندگی می گردد. Josh گفته است که دوست دارد فیلمی با داستانی حماسی و درگیر کننده همراه با موجودات عظیم الجثه بسازد که از لحاظ Visual Effects همگان را تحت تاثیر خود قرار دهد.

شخصیت اصلی و داستان بازی در مورد یک مرد جوان است که قصد بازگرداندن عشق قدیمی خود را دارد. به همین دلیل به سرزمین ممنوعه ی مردگان سفر می کند تا توسط یک اهریمن که توانایی بازگردانی مردگان را دارد، عشق خود را دوباره زنده کند. اما در این میان یک شرط وجود دارد و آن شرط این است که این مرد برای بدست آوردن معشوقه ی خود باید 16 غول بی شاخ و دم که به زور فرمانروایی سرزمین ممنوعه را به عهده گرفته اند را از بین ببرد. این مرد تصمیم میگیرد که این Boss ها را از بین ببرد. اما در این میان به این فکر میکند که آیا بازگرداندن عشقش کاری درست است یا اینکه اهریمن فقط به نفع خود تلاش می کند ؟!

Josh Trank در ادامه ی خبر اعلام کرده است که چون خود یکی از طرفداران این بازی بوده، قول می دهد که فیلمی درخور این عنوان بسازد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا