اخبار بازی

ساخت فیلمی از سری Need For Speed

ساختن فیلم از روی بازی های بزرگ با اینکه اکثر آن ها هیچ وقت بر روی پرده سینما نمایش داده نمی شوند، امری کاملا طبیعی است ولی آیا از رو سری محبوب Need For Speed هم می توان فیلمی ساخت؟ DreamWorks می خواهد چنین کاری انجام دهد.

کمپانی فیلم سازی DreamWorks در خبری اعلام کرد که حق ساخت فیلم هایی از سری Need For Speed را از شرکت EA خریداری کرده است و انتظار می رود اولین فیلم ساخته شده از این سری تا سال 2014 نمایش داده شود. در این فیلم اشخاصی مانند John Gatins و Mark Sourianmad که در فیلم Act of Valor ایفای نقش کرده بودند نیز حضور دارند ولی هنوز جزییات بیشتری در مورد داستان این فیلم گفته نشده است.

رییس استدیو فیلم سازی DreamWorks آقای Steven Spielberg در مورد این موضوع در کنفرانس خبری شرکت گفت: "من خیلی هیجان زده هستم که دوباره با John و George Gatins کار می کنم و می توانم از روی یکی دیگر از سری بازی های محبوب دنیا فیلمی تهیه کنم. این کار موقعیت بسیار مناسبی است و ما از Frank Gibeau, Pat O’Brien, Kevin Maher و John و George برای اینکه ما را برای چنین کاری انتخاب کردند، تشکر می کنم. "

طبق اطلاعات منتشر شده داستان فیلم یک داستان کاملا مجزا از بازی های این سری را خواهد داشت و بیشتر شبیه فیلم های دهه 70 که بر اساس مسابقات اتوموبیل رانی بودند خواهد بود. اولین شایعاتی که در مورد ساخت این فیلم شده بود به اوایل ماه گذشته بر می گردد.

منبع

داود سامانی

از رفیق زیاد شانس نیاوردم!Game

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا