اخبار بازی

ساخته ی کوجیما یعنی Project Ogre پا را فراتر از محدودیت ها میگذارد


در راستای پیوستن عنوان Metal Gear Solid به جمع آثار هنر بازی های ویدئویی موزه Smithsonian،طی مراسمی با همین موضوع کوجیما از پروژه خود یعنی Ogre سخن گفت.

"بازی که هم اکنون من با آن سروکار دارم چند مسئله دارد که بسیار ظریف و غیرقابل قبول است، مطمئن نیستم که آیا این مسائل در محصول نهایی وجود خواهد داشت یا خیر اما چیزی است که تا آخر با آن هستم. چیزی که من هم اکنون در حال ساخت آن هستم بهترین است." اما او چیز بیشتری در این رابطه نگفت، همانطور که میدانید این پروژه هنوز مخفی است. اما او مشخص کرد که این بازی برروی Wii U عرضه نخواهد شد.
"نحوه ی کار کردن با Wii U با دیگر وسایلی که در حال حاضر موجود است کاملا متفاوت است، پس اگر من قصد ساخت بازی برای این کنسول را داشتم این بازی قطعا بی نظیر و متفاوت میبود. البته سوتفاهم اینکه Fox Engine مختص به وسیله ی خاصی است نباید بوجود بیاید چون که اینگونه نیست. چیزی که ما آنرا میبینم این است که این موتور مختص به یک سخت افزار خاص نیست."

این پروژه هرچیزی که هست کوجیما امیدوار است که با ساخت این پروژه اعتبار او بالا برود، اگر چه در این مراسم بخاطر ساخت سری MGS از او تقدیر شد اما او درخواست کرد از تیم سازنده نیز باید تقدیر شود چرا که او به تنهایی این پروژه را نساخته است. "من از اینکه Kojima Productions را با سری MGS مشناسند مشکلی ندارم، اما با اینکه اسم من را مساوی با MGS قرار میدهند کاملا موافق نیستم. البته من برروی Metal Gear تا به حال بسیار کار کرده ام و عاشق آن هستم، اما به عنوان یک سازنده میخواهم پروژه ها و بازی های جدید بسازم. چیزهای خلاقانه ای بسازم که تا به حال کسی دست به آنها نزده است. پس اگر بخواهم به ساخت MGS ادامه دهم باید در کنار آن نیز چیزی بسازم، چیزی که محدودیت ها را نادیده میگیرد، شاید فروش نکند اما چیز جدیدی است."

این سازنده ی بنام از ادامه ساخت بازی ها تا مرگ خود نیز سخن گفت:
"تا وقتی که زنده باشم به ساخت بازی ادامه خواهم داد و هیچ وقت قصد بازنشستگی ندارم. کسی چمیدونه شاید روزی برسه که به تنهایی و با کمک چندتا ربات یک بازی بسازم"

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا