اخبار بازی

ساختار سریال گونه عنوان Quantum Break در بازی‌های بعدی Remedy

به نظر می‌رسد استدیو «Remedy»، ساختار سریال گونه و داستان سرایی اپیزودیک (قسمتی) دو عنوان «Alan Wake» و «Quantum Break» را در بازی‌های بعدی خود نیز استفاده خواهد کرد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

عنوان انحصاری «Xbox One» یعنی «Quantum Break»، مثل «Alan Wake»، داستان بازی را به شکلی شبیه به سریال‌های تلویزیونی شرح خواهد داد.

در طی مصاحبه‌ای که «Saku Lahitnen»، طراح هنری بازی، با سایت «Xbox Achievements» داشت گفت، ساخته بعدی استدیو رمدی نیز بر پایه عناوین قبلی استدیو توسعه خواهد یافت: «ما همیشه می‌خواستیم داستان سرایی را به یک مرحله دیگر ببریم، Alan Wake به ما یاد داد که از تلویزیون الهام بگیریم، Quantum Break بر همین پایه ساخته شد و ما قدم‌های زیادی در حوزه شخصیت پردازی و استفاده از تکنولوژی اسکن صورت برداشتیم تا داستان سرایی را تقویت ببخشیم. ما یاد گرفتیم تا با ستاره‌های جهانی کار کنیم، و یک اتصال بین داستان بازی و المان‌های «Live Action» برقرار کنیم.»

با توجه به گفته‌های Lahtinen، بازی Quantum Break گام‌هایی به سمت ترکیب عنصرهای خوب در سریال‌های تلویزیونی با یک بازی اکشن که هسته اصلی را تشکیل می‌دهد برداشته: «به عقیده من عنوان بعدی ما یک تکامل از درس‌هایی که یاد گرفته‌ایم خواهد بود.»

Quantum Break به صورت انحصاری برای Xbox One در تاریخ 5 آپریل عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا