اخبار بازی

زیاد به عنوان Sly Cooper 5 برای کنسول PS5 دل نبندید

منتظر تصمیم شرکت Sony باشید

به نظر نمیرسد که طرفداران عنوان Sly Cooper شاهد بازگشت شخصیت محبوبشان درکنسول پلی استیشن 5 باشند چرا که شرکت فیسبوک از خرید Sanzaru Games خبر داد. محتمل به نظر میرسد که شرکت Sony Interactive Entertainment فکری به حال این عنوان که احتمال میرفت به صورت اختصاصی برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه شود بکند و مسئولیت این پروژه را به استودیو دیگری محول کند.

شرکت Sanzaru Games سازنده آخرین عنوان Sly Cooper است. این شرکت زیر مجموعه غول رسانه ، یعنی شرکت فیسبوک است. شرکت Sanzaru Games زیر مجموعه Oculus Studios شده و به ادامه فعالیت برای بازیهای واقعیت مجازی ادامه خواهد داد. به عبارت دیگر، این شرکت برای انجام کار، دیگر به قرارداد با فیسبوک کار نیاز نخواهد داشت و متعلق به این غول است.

شرکت Sanzaru Games در سال 2006 توسط نزدیک به 60 توسعه دهنده (developer) تاسیس شد و عنوان­های ویژه ای از قبیل The Sly Collection و Sly Cooper: Thieves in Time را برای شرکت Sony توسعه داد. عنوان واقعیت مجازی Asgard’s Wrath که سال گذشته روانه بازار شد، یکی از بهترین معرف های این شرکت است.

آقای kraemer، مدیر بخش خلاقیت شرکت Sanzaru Game، در گفتگو با Kinda Funny Games گفت : یکی از ریزه کاری های که میتوانم به شما بگوییم، مربوط به  Sly Cooper: Thieves in Time است . این عنوان قرار بود Egypt in Sly Tutankhamen باشد و مصر هم به عنوان یک DLC به بازی اضافه شود. ما همه داستانش و این قسمت را در Sanzaru Games روی کاغذ آورده بودیم.

آقای kraemer، مدیر بخش خلاقیت Sanzaru Game

وی ادامه داد : ما واقعا دوست داریم که به دنیا برگردیم. اگر شما هم علاقه مند به برگشت Sly Cooper هستید، کاری کنید که Sony هم متوجه شود. ما همیشه آماده برگشت هستیم و این یکی از بهترین پروژه های ما بوده است.

اگرچه امکان کار یک شرکت دیگر بر روی این پروژه وجود دارد، ولی چیزی که  با توجه به این شرایط میتوان حدس زد این است که یکپارچگی این بازی حفظ نخواهد شد.

احسان عجمی نژاد فرد

َAre gamers really scaping Reality or just enjoying different ones ?

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا