اخبار بازی

زن ها در Farcry 4 حضور کاملی خواهند داشت

اگر چه بازی Farcry 4 دارای شخصیت مونث به عنوان شخصی قابل بازی نخواهد بود، اما همچنان زن ها در بازی نقش کاملی خواهند داشت. این بدین معناست که زن ها در کنار شما مبارزه می کنند و یا آن ها به عنوان دشمن بر علیه شما می جنگند.

 Creative Director بازی Alex Hutchinson در این باره توضیح داد: "ما بر روی این موضوع سخت کار کردیم تا درباره شخصیت های منفی بازی مطمئن بشیم. چهار گروه اصلی از شخصیت های منفی در بازی  وجود دارد که نیمی از آن ها زن هستند و اما در جناح شما، یکی از رهبران اصلی جناح شورشی زن است. نیمی از شورشیان که در کنار شما مبارزه می کنند، زن هستند. زن ها به صورت کامل در بازی حضور خواهند داشت. آن ها همه جا هستند، درست مثل دنیای واقعی."

با وجود این که زنان در "همه جا" در Farcry 4 حضور خواهند داشت، اما Ubisoft ماه گذشته تایید کرد، بازی Farcry 4 دارای شخصیت مونث به عنوان شخصیت قابل بازی نخواهد بود. همچنین تایید شده بازی Assassin's Creed Unity هم دارای شخصیت قابل بازی زن نخواهد بود.

Hutchinson در این باره گفت، که تیم آن ها فقط چند قدم تا اضافه کردن شخصیت مونث برای بخش Co-Op بازی Farcry 4 فاصله داشتند ولی به دلیل کمبود وقت برای ساخت انیمیشن برای شخصیت های زن از این کار منصرف شدن. البته Hutchinson قول داد که در آینده این مشکلات حل خواهد شد. 

بازی Farcry 4 در تاریخ 18 ماه نوامبر برای PC و کنسول های Xbox One, Xbox 360, PS3, PS4 عرضه خواهد شد.

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا