اخبار بازی

زمان عرضه و قیمت Galaxy Note 7 در اروپا

به احتمال زیاد در جریان هستید که شب گذشته شرکت سامسونگ در مراسمی از پرچمدار جدید سری Note رونمایی کرد.قابلیتها و امکانات این گوشی جدید بسیار را متقاعد کرد که باید این آن را خریداری و امتحان کنند.

با اینکه در گردهمایی دیشب مشخص شد که علاقمندان میتوانند این گوشی جدید را در آمریکا از امروز (3 آگوست)  پیش خرید کنند و در 19 همین ماه تحویل بگیرند اما وضعیت انتشار Note 7 برای اروپا و بخصوص کشور انگلستان تا حدودی نامشخص بود.

بر خلاف برخی از گوشی‌های جدید سامسونگ که به صورت همزمان در آمریکا و اروپا عرضه میشوند ظاهرا نوت 7 از این قاعده مستثی است و ساکنین قاره‌ی سبز باید مدت زمان بیشتری منتظر ورود این پرچمدار باشند.

بر اساس اخبار ، پیش فروش این گوشی از 16 آگوست در اروپا و انگلستان شروع شده و تاریخ تحویل نیز 2ام ماه سپتامبر اعلام شده است.

با آنکه این خبر چندان خوشایند نیست اما باید توجه داشت که گوشی قبلی این سری یعنی Note 5 عملا به شکل رسمی برای اروپا عرضه نشد و در عوض سامسونگ +S6 Edge را جایگزین این پرچمدار در اروپا کرد که نتیجه قابل قبولی از لحاظ بازخورد و فروش نداشت و باعث شد سامسونگ از اتفاق درس گرفته و پرچمداران جدیدش را با کمی فاصله اما به شکل رسمی وارد هر دو بازار اروپا و آمریکا کند.

بر اساس اعلام برخی فروشندگان موبایل در انگلستان ، قیمت این گوشی 699 پوند برآورد شده و خریداران میتوانند این گوشی را با پکیج برخی لوازم جانبی همچون MicroSD Card یا هدست واقعیت مجازی سامسونگ Galaxy Gear VR خریداری نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا