اخبار بازی

زمان انتشار قسمت بعدی « HITMAN » اعلام شد.

تاریخ قسمت بعدی عنوان اپیزودیک « Hitman » با نام  « Sapienza » اعلام شد.

با ما در « بازی سنتر » همراه باشید.

 

« IO-Interactive » استودیوی توسعه‌دهنده این عنوان اعلام کرد که قسمت بعدی در تاریخ 28 آپریل ( برابر با پنج شنبه 9 اردیبهشت ماه ) در دسترس قرار خواهد گرفت.

شاید انتظار شما برای بازی کردن قسمت بعدی کمی طولانی‌تر شده باشد اما جنبه مثبت آن این است که استودیوی سازنده هم اکنون در حال بهبود جنبه‌های فنی بازی و اضافه کردن مراحلی به محتوای فعلی است. در طی به‌روز رسانی 1.03 که اواخر ماه مارچ به کنسول‌های نسل هشتم اضافه و در ادامه برای PC هم خواهد آمد، 10 چالش از pack چالش‌هایVampire challenges  به بازی اضافه خواهد شد که درباره پوشیدن لباس‌هایی خاص برای انجام ماموریت است.

 

همچنین این به روز رسانی بهبودهایی در زمان loading بازی و بارگذاری Menu ها و عکس‌های آن و همچنین مشکلات ارتباطی و سروری بازی و Crash های مختلفی که در آن روی می‌دهد است.در این بین استودیوی سازنده توانسته مشکلی که باعث از دست دادن « Requiem Pack » که به عنوان یک پاداش در نظر گرفته بودند، را حل کند.

 

عنوان جدید سری قدیمی و محبوب Hitman به صورت اپیزودیک و قسمتی ارائه می‌شود که قسمت اول آن مدتی است منتشر شده و در ادامه قسمت‌ها، مراحل و لوکیشن‌های جدیدی برای آن منتشر خواهد شد و نسخه فیزیکی و کامل آن در سال 2017 ارائه می‌شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا