اخبار بازی

زامبی ها و گیاهان پیش به سوی XBLA !

بازی فوق العاده زیبا و اعتیادآور (!) Plants vs Zombies از ساخته های شرکت محبوب PopCap در حال آماده شدن برای X360 هست. این بازی تقریبآ سبک جدیدی رو معرفی میکنه که سایتها از اون به عنوان ترکیبی از سبکهای Strategy و Tower Defence یاد میکنن.

در Plants vs Zombies زامبی ها به سمت حیاط خونه شما حمله کرده و شما باید به وسیله گل و گیاه (!) اونها رو از بین ببرین. به این صورت که در مربع هایی که در حیاط خودتون دارین , انواع گلها رو بکارین تا جلوی زامبی های بخت برگشته رو بگیرن ! تنوع گل و گیاه توی این بازی واقعآ بالاست و همین موضوع دست شما رو برای انتخاب بازتر میکنه و البته کار شما رو دشوارتر ! تنوع زامبی ها هم خیلی خوبه و از زامبی های معمولی و کُند گرفته تا زامبی های مایکل جکسونی (!) {البته بازی قبل از فوت مایکل جکسون عرضه شده ) و زامبی های ورزشکار و شناگر رو تشکیل میده !
مراحل بازی در روز و شب و در حیاط و پشت خونه و پشت بوم ادامه پیدا میکنه و البته تعداد زیادی مینی گیم فوق العاده جالب هم در بازی وجود داره. همچنین مغازه ای هم در بازی هست که میتونین تسلیحات (!) خودتون رو ارتقا داده و مثلآ از گلهای تک تیر به دو تیر , سه تیر و تیربار برسین
  از موسیقی های بی نظیر و طراحی های عالی بازی هم نمیشه گذشت.
نسخه PC این بازی مدتها قبل عرضه شده و با یک سرچ کوچیک میتونین پیداش کنین و پیشنهاد میکنم حتمآ بازیش کنین. فقط مواظب باشین معتادش نشین ! میانگین امتیازات بازی هم 89/100 بوده.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا