اخبار بازی

زاد جدیدترین شخصیت قابل بازی Berserk

آخرین شماره از مجله «فامیتسو» از قابل بازی بودن شخصیت «نوسفراتو زاد» در عنوان پیش‌ روی شرکت «کویی تکمو»، «برسرک»، خبر داده است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

«زاد» که اولین شخصیت قابل بازی از میان «حواریون» در عنوان «برسرک» خواهد بود، به جمع شخصیت‌های قابل بازی از قبل تایید شده این عنوان یعنی «گاتس»، «گریفیث»، «جودو»، «کاسکا»، «سرپیکو» و «سچریک»، اضافه خواهد شد. لازم به ذکر است که «زاد» می‌تواند در حین مبارزه حالت خود را تغییر دهد و با وارد شدن به حالت «حواریون»، ضربات او قویتر و از برد بیشتری برخوردار خواهند بود.

 

این مجله همچنین با نگاهی بر زره «برسرکر» شخصیت «گاتس»، اعلام کرده که پس از وارد شدن به حالت «برسرک» سبک مبارزه و ضربات او تغییر خواهد کرد. هنوز اطلاعات بیشتری از این بخش در دسترس نیست.

 

«برسرک» قرار است ۲۷ اکتبر در ژاپن به صورت فیزیکی برای پلتفرم‌های PS4 و PS Vita و تنها به صورت دانلود دیجیتالی برای PS3، منتشر شود. نسخه غربی این عنوان نیز قرار است پاییز امسال به صورت فیزیکی برای PS4 و برای پلتفرم‌های PS Vita و رایانه‌های شخصی به واسطه  PSNو شبکه استیم به صورت دیجیتالی عرضه گردد. نسخه‌های اولین پرینت این عنوان در ژاپن، شامل یک لباس خیس برای «کاسکا» خواهند بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا