اخبار بازی

رییس Xbox در مورد حمله​های DDoS صحبت می​کند

در تعطیلات سال نو میلادی سال پیش بود که «Xbox Live» و «Playstation Network» شاهد حمله​های شدید «DDoS» شدند که باعث شد هر دو این شبکه​ها برای مدتی غیرقابل دسترس شوند. حال با نزدیک شدن به تعطیلات سال نو میلادی، مدیر ارشد بازاریابی «Xbox» در مورد جلوگیری از این حمله​ها صحبت​هایی کرده​است. در ادامه با «بازی​سنتر» همراه باشید.

«Mike Nichols»، مدیر ارشد بازاریابی Xbox، در گفتگویی با سایت «Gamespot» گفت: «ما این حملات را بسیار جدی گرفته​ایم، تعهد ما به مشتریانمان تنها ارائه کردن بازی​های عالی نیست، بلکه داشتن سرویسی قوی به همراه بازی​هاست. اتفاقات سال پیش مایه تاسف بود. ما درحال انجام کار​های بسیاری هستیم تا بتوانیم از هرچیزی جلوگیری کنیم.»

Nichols همچنین اضافه کرد که تیم مایکروسافت درحال همکاری با شرکت های «Third Party» و صاحبان دیگر پلتفرم​هاست تا بهترین راه ممکن برای جلوگیری از این حملات را پیدا کنند. او گفت: «هدف این بحث​ها این است که راه حل​ها را باهم درمیان بگذاریم و به کمک یکدیگر برای طرفدارانمان بهترین کار را انجام دهیم.»

در ماه March سال 2015 بود که «فیل اسپنسر»، رییس Xbox، گفت مایکروسافت درحال بحث و گفتگو با «Sony» و «Nintendo» درمورد همکاری با یکدیگر برای جلوگیری از این حملات است: «من فکر نمیکنم قطع شدن شبکه PSN خوب باشد. این به ما کمک نمی​کند، بلکه فقط یک حس ترس و بی اعتمادی به گیمرها منتقل می​شود. پس به نظر من بهترین کار این است که با همکاری و درمیان گذاشتن اطلاعاتی که می​دانیم ار این مشکلات جلوگیری کنیم.»

Nichols اطلاعات خاصی از برنامه مایکروسافت و گفتگوها با باقی صاحب پلتفرم​ها، برای جلوگیری از این حملات درمیان نگذاشت. او همچنین اذعان کرد که ممکن است شبکه Xbox Live به دلیل ورود حجم عظیمی از کاربرها در تعطیلات دچار مشکل شود: «ما درحال انجام کارهای بسیاری هستیم تا پایداری سرویس​هایمان را روز به روز بیشتر کنیم. ما تمام سعی​مان را میکنیم تا از حمله​ها و مشکلاتی که در تعطیلات به وجود می​آید جلوگیری کنیم و تیمی عالی و متعهدی را برای این کار درنظر گرفته​ایم.»

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا