اخبار بازی

رییس Remedy پس از ۱۵ سال این استودیو را ترک کرد

آقای Matias Myllyrinne، رییس Remedy Entertainment، کسی که مسئول ساخت Max Payne ،Alan Wake و مدتی نیز Quantum Break بوده، دیروز در بلاگ این استودیو اعلام کرده که او پس از ۱۵ سال، قصد ترک این استودیو فنلاندی را دارد.

بنا بر گفته‌های آقای Myllyrinne، استودیو در «وضعیت خوبی قرار دارد و در آینده شاهد اتفاقات بزرگی خواهد بود».

«Quantum Break فوق‌العاده به نظر می‌رسد و تیم سازنده سخت در تلاش است تا آن را تبدیل به عنوانی شایسته طرفداران کند». وی ادامه می‌دهد: «Quantum Break عنوانی در خور نام Remedy خواهد بود».

او در صحبت با GI.biz آشکار کرده که قصد ملحق شدن به استودیو سازنده World of Tanks، یعنی Wargaming را دارد، اما اشاره نکرده که چه سِمتی خواهد داشت.

او در ادامه تضمین کرده که Quantum Break قرار است در ۲۰۱۶ عرضه شود، و تاخیر قبلی بازی که در ماه آوریل اعلام شد، به منظور تغییری در استراتژی بازاریابی و زمان‌بندی عرضه بازی بود، نه مشکلات مربوط به ساخت و توسعه بازی.

آقای Myllyrinne اظهار داشته: «هر پروژه‌ای یک چرخه‌ و ]دگرگونی‌هایی[ دارد و پروژه ما، از مراحل سخت و دشوار خود گذشته است. این عنوان بسیار عالی به نظر می‌رسد و عرضه آن طبق برنامه به پیش خواهد رفت. ما پروژه را به سال ۲۰۱۶ موکول کردیم تا از یک‌سری شتاب‌زدگی‌هایی که در تعطیلات در بازار و سبد سهام مایکروسافت صورت می‌گیرد، جلوگیری شود.

شخصا فکر می‌کنم برای IP جدیدی مثل Quantum Break در سال ۲۰۱۶ فضای بیشتری وجود دارد تا در هنگام شلوغی‌های تعطیلات. البته که ما از وقتی که داریم بیشترین استفاده را برده و بازی را ]تا حد امکان[ پولیش خواهیم کرد».

ایشان همچنین اذعان داشته، کاری که بر روی Quantum Break انجام شده و وقتی که صرف شده تقریبا نزدیک به سه برابر کاری است که بر روی Alan Wake انجام شد. Remedy نیز هم‌اکنون دارای بیش از ۱۳۰ کارمند از ۲۰ ملیت مختلف است.

آقای Markus Mäki، یکی از موسسان Remedy با خروج آقای Myllyrinne نقش ایشان را به عهده خواهند گرفت.

جالب است که رییس قبلی Remedy، آقای Oskari Häkkinen نیز همین ماه گذشته به قصد تاسیس استودیو جدید خود، Remedy را ترک کرد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا