اخبار بازی

رییس LucasFilm: ما درحال بررسی بازی Star Wars 1313 هستیم

با توجه به مصاحبه اخیر «Kathlean Kennedy»، رییس «Lucasfilm»، امیدها برای ادامه ساخت بازی «Star Wars 1313» تازه می‌شود. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

Kennedy طی مصاحبه با «Slashfilm» در مورد فیلم «Star Wars: The Force Awakens»، گفت که کمپانی درحال بررسی ایده‌ها و پروژه‌های قبلی کنار گذاشته شده‌، است.

او اشاره کرد که درحال بررسی سریال تلویزیونی کنسل شده Star Wars و بازی Star Wars 1313 که در زمان خرید Lucasfilm توسط «Disney»، کنسل شد، هستند: «در نگرش ما نیست که این پروژه‌ها را دور بی‌‌اندازیم، این‌ها مثل طلا هستند. و این چیزی است که زمان زیادی را صرف بررسی و بحث کرده‌ایم، و شاید در آینده به توسعه آنها ادامه دهیم. این چیزی است که می‌خواهیم.»

«EA» قراردادی 10 ساله برای حق ساخت Star Wars با Disney دارد و تا کنون در مورد عنوان Star Wars درحال توسعه در استدیو «Visceral» سکوت کرده‌است، ولی به گفته صداپیشه بازی، «Nolan North»، بازی از عناوین «Uncharted» و 1313 الهام گرفته‌است.

نویسنده بازی Uncharted، یعنی «Amy Hennig»، با همکاری «Todd Stashwick» درحال کار برروی داستان بازی هستند و استدیو EA و جدید خانم «Jade Raymond» نیز درحال همکاری در ساخت این عنوان است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا