اخبار بازی

رویداد XP دوبرابر در Call Of Duty: Infinite Warfare آغاز شد

همانند دیگر نسخه‌های سری محبوب Call of Duty، برای Call Of Duty: Infinite Warfare نیز رویداد دریافت محتوای رایگان نظیر XP دو برابر در نظر گرفته شده است؛ این رویداد از روز گذشته آغاز و برای مدتی محدود جریان خواهد داشت. با انجام بخش چند نفره‌ی بازی مذکور تا روز دوشنبه 1 آذر ماه [21 نوامبر میلادی]، هر امتیاز بدست آمده، نظیر XP‌های عادی و XP‌های اسلحه، دو برابر محسوب خواهند شد.

آخر هفته‌هایی با این ویژگی [دریافت XP دو برابر]، امری رایج برای سری Call of Duty محسوب می‌گردد. به عنوان نمونه هفته‌ی گذشته، با انجام حالت Zombies in Spaceland، XP دو برابر دریافت می‌کردید. حالت مذکور به عقیده‌ی بسیاری از افراد یکی از بهترین حالت‌های این بازی‌ست که قرار است در ماه‌های آینده محتویات بیشتری برایش عرضه گردد.

اخیراً به‌روزرسانی 1.04 این بازی نیز منتشر شد که عملکرد دو بخش چند نفره و زامبی‌ها را بهبود می‌بخشید. حجم این به‌روزرسانی بر روی Playstation 4، 850 مگابایت و بر روی Xbox One نیز 1.03 گیگابایت است.

بازی Call Of Duty: Infinite Warfare هم‌اکنون برای پلتفرم‌های Playstation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا