اخبار بازی

رویداد TGC2018 آغاز شد

رویداد Tehran Game Convention 2018 با حضور بیش از 1300 شرکت کننده، 46 سخنران خارجی و 26 سخنران داخلی، 24 ناشر خارجی و 10ها شرکت بازی‌ساز ایرانی و خارجی رسما از ساعت 8 صبح امروز آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌‌ای،  در مراسم افتتاحیه این رویداد، Kate Edwards  مدیر سابق اتحادیه تولیدکنندگان بازی جهان (IGDA) و حسن کریمی قدوسی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، سخنرانان کلیدی هستند.

پس از مراسم افتتاحیه نیز در رویدادی جذاب و در بخش Pitch Fest، نامزدهای «جایزه گیمیستان» فرصت خواهند داشت بازی‌های خود را به ناشران، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان این حوزه معرفی کنند.

در بخش نمایشگاهی این رویداد نیز 60 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند. همچنین 5 مسترکلاس TGC2018 نیز دیروز در انستیتو ملی بازی‌سازی برپا شد.

با تمهیدات اندیشیده شده از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، اهداف و تمرکز این رویداد روی توسعه دانش بازی‌سازان ایرانی و صادرات بازی‌های کشورمان به بازارهای جهانی خواهد بود.

بسیاری از تیم‌های بازی‌سازی برای برطرف کردن مشکلات‌شان و بهبود کیفی پروژه‌ها، در کنفرانس‌های متنوع این رویداد شرکت می‌کنند. همچنین پس از برگزاری TGC2017، تیم‌های بازی‌سازی مختلفی پروژه‌های بین‌المللی خود را آغاز کرده‌اند و رویداد امسال فرصتی طلایی برای آنها در جهت مذاکره با ناشران خارجی محسوب می‌شود.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا