اخبار بازی

رونمایی از Splinter Cell بعدی طی روزهای آینده

810486sc.jpeg

بیش از یک سال پیش بود که Jade Raymond به صورت غیر رسمی و از طریق یک ویدیو تایید کرد که آن ها در حال کار بر روی عنوان بعدی از سری بازی های Splinter Cell هستند. ولی پس از آن بازی به طور کامل در سکوت مطلق خبری قرار گرفت و تنها اطلاعات فاش شده از آن، دو عدد عکس لیک شده از استودیوی صدابرداری آن بود که اشاراتی به Night Vision Goggle معروف سم در آن دیده می شد. به نظر می آید پس از 1 سال و نیم انتظار، Jade Raymond می خواهد سکوت خود را بشکند و اولین اطلاعات از نخستین پروژه AAA خود در استودیوی تازه تاسیس Ubisoft Toronto را اعلام کند.
طی صحبت در مراسم GDC در سان فرانسیسکو، خانوم ریموند اظهار داشت که اوضاع در استودیوی جدید، بهتر از چیزی که فکرش را می کرد در جریان است:
"همین روزهاست که ما اولین عنوان AAA که در استودیوی تورنتو در حال ساخت است را رونمایی کنیم. باید بگویم این پروژه به چیزی فراتر از آنچه تصورش را می کردم تبدیل شده است. من واقعا از بابت تیمی که دور هم جمع کردیم و موفقیت هایی که می توانیم کسب کنیم مطمئن و هیجان زده هستم. به زودی خواهیم دید آیا شما هم اینگونه هستید یا خیر!"
خانوم ریموند مشخصا اعلام کردند که هم اکنون آن ها به طور تمام و کمال بر روی Splinter Cell بعدی تمرکز کرده اند، ولی می توان از آن ها در آینده انتظار یک IP جدید را نیز داشت:
"ما در حال حاضر بر روی هیچ IP جدیدی در استودیو کار نمی کنیم. این مطمئنا یکی از اهداف ماست، ولی نه در حال حاضر. اکنون ما 100% روی Splinter Cell متمرکز هستیم."
ششمین قسمت از سری بازی های Splinter Cell طبق شایعات غیر رسمی، Retribution نام خواهد داشت و دنباله مستقیم بر حوادث Conviction خواهد بود. باید صبر کرد و دید طی روز های آینده خبری از این بازی خواهد شد یا باید برای ملاقاتی دوباره با سم فیشر تا E3 صبر کرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا