اخبار بازی

رونمایی از Resident Evil 6 در 19 ژانویه؟

به تازگی وبسایت مرموزی با نام NoHelpLeft تصاویر و ویدیوهایی را منتشر کرده است که به نظر می رسد به Resident Evil مربوط باشد.

نقاشی هایی که بر روی دیوارهای مختلف و بیلبوردهای تبلیغاتی کشیده شده و همچنین ویدیوهایی نیز که در این سایت آپلود شده است که به نظر می رسد همگی این ها به احتمال زیاد به RE اشاره دارد.

چندین تصویر در این سایت گذاشته شده است، یکی از این تصاویر را که در پایین می بینید، لوگوی Biohazard در آن آشکار است [به حرف O دقت کنید].
 

 border=0 src=https://www.nohopeleft.com/wp-content/uploads/2012/01/picture6.jpg /></a></div><p></p><p> یکی ار افرادی که این تصاویر و ویدیوها را در سایت گذاشته، با نام "biohazard sign" مشخص شده است.</p><p>	دامین سایت هم با این که اشاره ی مستقیمی به CAPCOM نشده، اما بر طبق اطلاعاتی که سایت <a href=GoDaddy و فروم NeoGAF به دست آورده اند، این سایت توسط "Identity Protection Service" رجیستر شده است. نکته ی قابل توجه این است که سایتی (با نام Inserted Evil) که چندی پیش CAPCOM برای تبلیغات RE: Operation Raccoon به راه انداخته بود، به مانند سایت بالا توسط "Identity Protection Service" رجیستر شده است.
اطلاعات دیگر این دو سایت مانند نام ثبت کننده و محل ثبت (هر دو در انگلستان) نیز یکسان است.

یکی از ویدیوهایی که در سایت آپلود شده است، زنی را نشان می دهد که به زبان Mandarin (چینی) صحبت می کند و بقیه ی افرادی که در ویدیو حضور دارند، نمی دانند که این زن به چه زبانی صحبت میکند.
چندی پیش در رزومه ی کاری شخصی که نشان می داد در حال کار بر روی RE 6 است، اطلاعاتی از صداگذاری های بازی به دست آمده بود. این اطلاعات نشان می داد که تعدادی صداگذار چینی در بازی وجود دارد.

ویدیوی آخر نیز نشان می دهد که این زن چینی در حال گریه کردن است و در آخر تاریخ 19 ژانویه 2012 بر روی صفحه نقش می بندد.
علاوه بر ویدیو، یکی از تصاویر نیز به این تاریخ اشاره دارد.
 

 border=0 src=https://www.nohopeleft.com/wp-content/uploads/2012/01/truck.jpg /></a></div><p></p><div style=  border=0 src=https://www.nohopeleft.com/wp-content/uploads/2012/01/HONG-KONG-2.jpg /></a></p><p>  </div><p> CAPCOM قرار است در 19 ژانویه مراسمی به مناسبت جشن 15 سالگی فرنچایز RE برگذار کند.</p><p>	به هر حال با این که تمام این ها احتمالا به RE اشاره دارد، اما نمی توان گفت که آیا این سایت رسمی است یا خیر. حتی در صورتی که این موضوع واقعیت داشته باشد، تنها شاید به یکی از فیلم ها یا کامیک بوک های بازی اشاره داشته باشد و خبری از RE 6 نباشد.</p><p>	CACPOM نیز از دادن جواب به این شایعه خودداری کرده است.</p><p>	آخرین بار در توکیو گیم شو پارسال اطلاعاتی منتشر شده بود که گمان می رفت CAPCOM سرانجام این عنوان را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد، اما در آخر این اتفاق نیفتاد و تمام اطلاعات منتشر شده فیک بود.</p><p><a class=om-news-src href=http://ps3.ign.com/articles/121/1216709p1.html>منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=بهروز1390-10-28

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا