اخبار بازی

رونمایی از نسخه نهایی بازی پروانه، دوشنبه در محل دائمی نمایشگاه های تهران

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار میکند

جشن رونمایی از نسخه نهایی بازی پروانه

 

جشن  رونمایی  از نسخه نهایی و آماده توزیع  بازی پروانه روز دوشنبه در محل دائمی نمایشگاههای تهران برگزار میشود.

در حالی که بازی رایانهای پروانه به عنوان با کیفیت‌ترین پروژه ساخت بازی در ایران مدتی است مراحل تولید را پشت سر گذاشته و نهایی گردیده، مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارند با برگزاری جشن رونمایی از نسخه نهایی این بازی، از دست اندرکاران آن تقدیر و تشکر کنند.

بر همین اساس مراسم رونمایی این بازی روز دوشنبه 17 شهریور ماه از ساعت 11  لغایت 13 در  تالار سبز محل دائمی نمایشگاه‌های تهران واقع در اتوبان چمران برگزار خواهد شد.

در این مراسم علاوه بر تقدیر و تشکر از اعضا تیم سازنده،  مسئولینی همچون سید مرتضی موسویان رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال،  ذبیح اله فیض آبادی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و دکتر نجفی سولاری مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور فناوری اطلاعات حضور داشته و از نسخه نهایی و آماده عرضه به بازار بازی و همچنین کاور و قاب DVD و پوستر تبلیغاتی  پروانه  رونمایی خواهند کرد.

گفتنی است بازی پروانه از شنبه هفته آینده مصادف با 22 شهریور به بازار عرضه و علاقه‌مندان در سراسر کشور می‌توانند آن را از سوپر مارکت‌ها ، دکه‌های مطبوعاتی و فروشگا‌­های بازی تهیه نمایند. نسخه نهایی این بازی به قیمت 8 هزار تومان در اختیار مخاطبین قرار خواهد گرفت.

 پروانه بزرگ‌ترین پروژه ساخت بازی در ایران است که ظرف مدت 2 سال و توسط 35 نفر از متخصصین داخلی تولید شده و از گرافیک و داستان جذاب و منحصر به فردی برخوردار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا